پیشرفته ترین امکانات نرم افزار مطب

در این مقاله به معرفی پیشرفته ترین امکانات نرم افزار مطب(The Most Advanced Office Software Features) می پردازیم. این امکانات شامل قلم نوری، قلم تبلت، خودکار دیجیتالی، سیستم نوبت دهی و موارد دیگر خواهد بود. همچنین راهکارهایی در زمینه انتخاب و خرید این امکانات ارائه می دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


نرم افزار مطب تحت وب یک سیستم آنلاین جامع برای مدیریت و حسابداری امور مربوط به مطب پزشکان می باشد. این نرم افزار عملیات پرونده سازی برای بیماران را به صورت تحت وب انجام داده و برای پزشکان امکان مدیریت مطب از هر نقطه از جهان را فراهم می کند.

انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


نرم افزار مطب تحت وب و آنلاین

نرم افزار مطب تحت وب بستری است که پزشکان محترم توسط آن می توانند مطب پزشکی خود را به صورت آنلاین و با استفاده از اینترنت از هر نقطه از جهان مدیریت نمایند. این نرم افزار که یکی از پیشرو ترین محصولات مربوط به جامعه پزشکی می باشد، قادر است تا تمام عملیات پرونده سازی برای بیماران را به صورت تحت وب مکانیزه کرده و راهکارهایی برای دسترسی و مدیریت بهتر این پرونده ها فراهم آورد. پیشرفته ترین امکانات نرم افزار مطب

مزایای پرونده الکترونیکی بیمار | دسترسی در هر مکان و در هر زمان | انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


نرم افزار مطب تحت وب

سالهاست که در کشور عزیزمان، پزشکان برای مدیریت بهتر مطب پزشکی خود به رایانه و نرم افزار روی آورده اند.

استفاده از نرم افزار باعث سرعت بخشی بهتر به امور مدیریت بیماران، صورتحساب و حسابداری و غیره گردیده است. پس از مدتی استفاده از نرم افزار های رایانه ای ، مدیریت مطب پزشکان از راه دور یا به صورت آنلاین مورد بحث قرار گرفت.

در این میان شرکت نرم افزاری مطب آنلاین که یکی از مهمترین تولید کنندگان نرم افزار های پزشکی در ایران می باشد تولید نرم افزار مطب تحت وب برای پزشکان را در دستور کار خود قرار داد. این نرم افزار مطب تحت وب حاصل بیش از یک دهه تجربه تیم تولید کننده آن در دنیای پزشکی است.

راهکاری است که می تواند به صورت نامحدود پرونده های پزشکی و حسابداری بیماران و همچنین کلیه امور مربوط به مطب را توسط آن مدیریت نمود.

 

بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

 

قلم نوری نرم افزار پزشکی

قلم نوری یکی از ابزارهای کاربردی ورود اطلاعات به رایانه است که جهت سهولت بیشتر نسبت به کیبورد و ماوس وارد دنیای رایانه شده است. قلم نوری، از لحاظ فنی شکل تکامل یافته ماوس است به عبارت بهتر، کاری را که ماوس انجام می‌دهد را به شیوه ای راحت تر و مانند قرار گرفتن خودکار در بین انگشتان انجام می دهد.

بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


یکی از امکانات نرم افزار های مدیریت مطب، کلینیک درمانگاه پزشکی و دندانپزشکی شرکت نرم افزاری مدیریت مطب آنلاین، امکان نسخه نویسی و ثبت شرح حال بیماران توسط قلم نوری می باشد. پزشکان، بوسیله قلم نوری قادر هستند اطلاعات مربوط به بیماران را به راحتی وارد نرم افزار کرده و از آن گزارش تهیه نمایند.


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی
بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


دستگاه کارت خوان نرم افزار پزشکی یکی از پیشرفته ترین امکانات نرم افزار مطب

سیستم کنترل هوشمند افراد و حضور و غیاب پرسنل توسط کارت های هوشمند RFID یا مایفر، یکی از امکانات موجود در محصولات شرکت نرم افزاری مدیریت مطب آنلاین می باشد.

توسط این سیستم می توانید برای اشخاص ثبت شده در سیستم کارت شناسایی صادر کرده و جهت شناسایی و مشاهده صورتحساب سریع مورد استفاده قرار دهید.

همچنین می توان از این کارت ها بعنوان کارت ورود و خروج پرسنل در همه نرم افزار ها و یا کارت شناسایی و مشاهده اطلاعات پزشکی بیماران در نرم افزار های مطب، کلینیک و درمانگاه مورد استفاده قرار داد.


دستگاه کارت خوان مایفردستگاه کارت خوان مایفر نرم افزار پزشکی

می توان از این کارت ها  بعنوان کارت ورود و خروج پرسنل در همه نرم افزار ها و یا کارت شناسایی و مشاهده اطلاعات پزشکی بیماران در نرم افزار های مطب، کلینیک و درمانگاه مورد استفاده قرار داد.


قابلیت خواندن و نوشتن بر روی کارتهای هوشمند RFID یا مایفر MiFare
قابلیت شناسائی کارت تا فاصله 10 سانتیمتری
قابل اتصال از پورت USB
یکسال گارانتی
دسترسی همزمان و سریع به داده‏ ها و اطلاعات بیماران در هر مکان و در هر زمان


دسترسی همزمان و سریع به داده‏ ها و اطلاعات بیماران در هر مکان و در هر زمان


سرعت بخشی به مدیریت مطب پزشکان

شاید یک دلیل مهم برای استفاده از نرم افزار مدیریت مطب تحت وب، سرعت بخشی باشد. پزشکان توسط این نرم افزار تنها با چند کلیک از وضعیت بیمار خود آگاهی پیدا می کنند و اطلاعات دقیق سوابق ، امور مالی ایشان را مشاهده و بررسی می نمایند. از طرفی دیگر برای پیدا کردن یک پرونده پزشکی نیازی به جستجو در بین هزاران کاغذ دیگر نیست چرا که تنها با وارد کردن بخشی از نام بیمار یا اطلاعاتی نظیر: کد ملی، کد پرونده، تمام سوابق موجود برای پزشک نمایان می گردد.


چاپگر حرارتی، فيش پرينتر و چاپگر صدور فيش از پیشرفته ترین امکانات نرم افزار مطب


چاپگر حرارتی نرم افزار پزشکی

چاپگر حرارتي يا فيش پرينتر چاپگری است که با ایجاد حرارت يا گرما روی کاغذ های مخصوص متن مورد نظر را چاپ می کند. اين نوع چاپگر ها برخلاف ساير چاپگر ها نيازي به جوهر يا شارژ كارتيج ندارند و مناسب مراكزي همچون درمانگاه، مطب و … می باشد. تنها هزينه ای كه هنگام استفاده از اين نوع پرينتر ها بايد در نظر گرفت، هزينه رول كاغذ مخصوص مربوط می باشد كه آن هم با صرف هزينه ای نسبتا مناسب امكان پذير است. از آنجا كه بخش پر استفاده تعدای از محصولات شركت نرم افزاری مطب آنلاین از اين نوع چاپگر استفاده می كند، جهت رفاه مشتريان و تهيه مرغوب ترين نوع اين دستگاه به معرفی و ارائه مدل ارائه شونده توسط شركت می پردازيم.


فيش پرينتر نرم افزار پزشکی خوب!

اكثر كاربران به هنگام تماس با شركت، به دنبال “فيش پرينتر خوب” برای نرم افزار خود هستند. وقتي با آنها گفتگو ميكنم متوجه ميشويم هدف ازخريد “فيش پرينتر خوب”، پرينتري است كه علاوه بركاهش هزينه و سرعت چاپ وارائه قبض به مشتري، از كيفيت بالايي برخوردار باشد و كمتر نياز به درگيری های بعدی جهت نگهداری داشته باشند. اين درگيری ها حتی شامل نحوه تعويض كاغذ توسط منشی و نحوه ارتباط با رايانه هم می باشد. از طرفی ترافيك بالای كاری و تعداد زياد قبض صادره از نرم افزار منجر به اين مي شود كه سراغ دستگاهی بروند كه مزايای بهتری برای چاپ و قطع كاغذ (كاتر) داشته باشد. شركت نرم افزاری مطب آنلاین با بررسی دقيق انواع اين پرينتر ها و آزمايش در مراكز پر ترافيكی همچون كلينيک ها، درمانگاه ها و … كه از محصولات نرم افزاری اين شركت استفاده می كنند. به معرفی و ارائه يكی از مرغوبترين اين پرينتر ها می پردازد.


چاپگر حرارتی نرم افزار پزشکی , فيش پرينتر نرم افزار پزشکی , چاپگر صدور فيش صندوق نرم افزار پزشکی


چاپگر حرارتی نرم افزار پزشکی , فيش پرينتر نرم افزار پزشکی , چاپگر صدور فيش صندوق نرم افزار پزشکی


چاپگر صدور فیش (فيش پرينتر) سامسونگ مدل بيكسلون
نام لايتين : SAMSUNG BIXOLON SRP 350 PLUS II
عرض کاغذ استفاده شونده 80 میلیمتر
داراي کاتر کاغذ اتوماتیک
سرعت چاپ 25 سانتیمتر در ثانیه
كشور ساخت کره
قابل اتصال از طريق پورت USB
نصب و راه اندازي آسان و قابل استفاده در تمام سيستم عامل هاي ويندوز
جدول اطلاعات دقيق دستگاه
مدل
Bixolon SRP-350 II
Product Name
نوع دستگاه
Direct Thermal
Description
سرعت پرينت
150mm/sec (47.2 LPS)
Printing Speed
دقت پرينت
180dpi (7dot/mm)
Print Resolution
نوع كاغذ مصرفي
Thermal paper
Paper Type
اندازه كاغذ
80mm
Paper Width
اندازه رول كاغذ
Max Ø 83.0mm
Paper Roll Diameter
عمر MCBF
37,000,000 Lines
Reliability MCBF
عمر كاتر
1,500,000 lines
Reliability Auto Cutter
عمر هد چاپي
150Km
Reliability TPH
باركدهاي قابل چاپ
EAN-13, EAN-8, Code 39, Code 93, Code 128, ITF, Codabar,
UPC-A, UPC-E, PDF417, QR Code
Barcodes
زبان ماشين
ESC/POS
Emulation
حافظه دستگاه
8 Mbit
Flash Memory
نوع ورودي
USB:Optional, IEEE1284, RS-232C:Optional
System Interfaces
اندازه دستگاه
145 X 195 X 146 mm
Dimensions
درجه حرارتي كاري
0 ~ 45 °C
Operating Temp
برق مصرفي
AC 100~240V, DC 24V, 2.5A
Power Supply
كاتر
Auto Cutter
Cutter
درايور
Windows 95 / 98 / Me / 2000 / NT / XP / 2003 server, USB, OPOS, JPOS
Driver


انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


باركد خوان، دستگاه باركد برای كنترل كالا از پیشرفته ترین امکانات نرم افزار مطب

 

باركد خوان | دستگاه باركد خوان | باركد خوان برای كنترل كالاباركد خوان نرم افزار پزشکی، دستگاه باركد خوان نرم افزار پزشکی، باركد خوان برای كنترل كالا نرم افزار پزشکی

 

یکی از امکانات نرم افزار مدیریت مطب آنلاین برای کلینیک و درمانگاه پزشکی و دندانپزشکی تولید شده توسط شرکت مدیریت مطب آنلاین، امکان ورود و خروج کالا از انبارهای مختلف توسط دستگاه بارکد خوان می باشد.

توسط دستگاه بارکد خوان صدور انواع فاکتور های مربوط به ورود و خروج کالا در کوتاه ترین زمان و با دقت بالا انجام می پذیرد. يكی از بهترين برند های دستگاه باركد خوان برند ديتا لاجيك می باشد. اين دستگاه ها با كيفيت مطلوب، نصب و استفاده آسان، امكان ورود و خروج كالا را برای انبار دار فراهم آورده است.
دستگاه بارکد خوان ویژه انبارداری و ورود و خروج کالا
دستگاه بارکد خوان دیتا لاجیک

مدل دیتا لاجیک مدل Datalogic QUICK SCAN I
نوع دستگاه:
بارکدخوان نوری
ویژگی:
امکان تنظیم برای قرائت اتوماتیک –سیلکی –تک کلیدی بارکد
استاندارد بین المللی :
IP 42
فاصله قرائت:
تا 45 سانتیمتر
سرعت قرائت :
270 اسکن در ثانیه
ابعاد:
170*71*66 میلیمتر
وزن:
121.9 گرم همراه با پایه
پورت ارتباطی:
کیبوردیPS2، RS232 سریالی ، USB

دستگاه کالر آیدی نرم افزار پزشکی (Caller-ID)

دستگاه های کالر آیدی مانیتور یا مانیتورینگ اطلاعات افراد تماس گیرنده، سخت افزارهایی هستند که با اتصال به کامپیوتر و نرم افزار، قادر هستند شماره تلفن فرد تماس گیرنده را شناسایی کنند.

امروزه تشخیص اطلاعات فرد تماس گیرنده همواره از مباحث روز دنیای تجارت محسوب میشود و ضرورت این امر در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان ، از راهکارهای موثر و مورد توجه مراکز تجاری محسوب میشود ، بهره گیری از این دستگاه ها در محصولات ما، باعث شده است تا مراکز استفاده کننده از نرم افزارها ، خطوط تلفن خود را با استفاده از آن کنترل و مدیریت نمایند. و از طرفی علاوه بر سرعت بهتر در ارائه خدمات به مشتریان ، به مدیران این امکان را میدهد تا با تهیه گزارشات دقیق از تماس های دریافت شده از مشتریان ، اطلاعات آماری مورد نظر خود را از وضعیت تماس های ایشان بدست آورند.


استفاده از دستگاه در نرم افزار های شرکت مدیریت مطب آنلاین

تمامی محصولات نرم افزاری شرکت مدیریت مطب آنلاین دارای قسمت مجزا جهت مونیتورینگ خطوط تلفن هستند و این عملیات را از طریق اتصال به دستگاه های کالر آیدی انجام می دهند. جهت بهره گیری از دستگاه کالر آیدی توسط رایانه، پس از تهیه این دستگاه ها، کافی است تنظیمات مربوطه در نرم افزار را انجام داده و سیستم کالر آیدی را بر روی رایانه راه اندازی نمود. لازم به ذکر است، نرم افزار های شرکت مدیریت مطب آنلاین، علاوه بر شناسایی افراد و نمایش مشخصات ایشان در پنجره اصلی نرم افزار، اطلاعات تماس ایشان را در سیستم ثبت کرده و کاربران قادر هستند از گزارشات متنوع از تماس های دریافتی تهیه نمایند.


دستگاه Caller ID نرم افزار پزشکی

ویژگیهای دستگاه های کالرآیدی مانیتور
تشخیص دقیق و سریع کالرآیدی در تماسهای کاملا همزمان
پشتیبانی از دو پروتکل FSK و DTMF به صورت همزمان
دارای LED مجزا برای هر خط جهت نمایش وضعیت خط تلفن
مصون از نویزهای محیطی (امواج بیسیم و موبایل)
دارای فیلتر داخلی جهت حذف نویز خط تلفن
دارای کانکتور خروجی مجزا برای هر خط تلفن
طراحی زیبا و کوچک، مقاوم در برابر ضربه
بدنه فلزی با رنگ الکترواستاتیک ضدخش
دارای 8 پروتکل خروجی قابل تنظیم
سازگار با تمامی نرم افزارهایی که قبلا برای کالرآیدی تنظیم شده اند
اتصال به کامپیوتر از طریق USB بدون نیاز به منبع تغذیه
دارای 3 سال گارانتی تعویض و 5 سال خدمات پس از فروش


انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


دستگاه آی دی کالر نرم افزار پزشکی

مشخصات فنی دستگاه کالر آیدی
پشتیبانی همزمان از 2 خط تلفن تا 8 خط
مانیتورینگ کامل خطوط بطور همزمان
امکان تشخیص و ثبت تمام تماس های دریافتی از طریق محصولات نرم افزاری
External و قابل جابجایی
پشتیبانی همزمان از سیستم های DTMF FSK و سازگاری با تمام نقاط مخابراتی کشور.
دارای پورت ورودی و خروجی خط تلفن
پورت خروجی اضافی برای هر خط و قابل اتصال به دستگاه سانترال
خروجی کابل USB
توان مصرفی کمتر از mv 600 mw
دمای فعالیت 20- تا 70+ درجه سانتیگراد
دمای نگهداری -40 تا +85 درجه سانتیگراد


قیمت دستگاه:

قیمت نهایی این دستگاه ها همراه با دوسال ضمانت و پشتیبانی و با توجه به تعداد خطوط قابل اتصال به شرح زیرمیباشد:
دستگاه دو کاناله ( پشتیبانی از دوخط تلفن بطور همزمان) 1،240,000 ریال
دستگاه چهار کاناله ( پشتیبانی از چهارخط تلفن بطور همزمان) 1,590,000 ریال
دستگاه هشت کاناله (پشتیبانی از هشت خط تلفن بطور همزمان) 2,690,000 ریال
.

نکات خرید
* دستگاه های کالر آیدی کاملا تست شده و سازگار با تمام محصولات نرم افزاری شرکت مدیریت مطب آنلاین می باشد.
* ارسال برای مشتریان تهران از طریق پیک انجام خواهد شد و هزینه ارسال برابر تعرفه پیک خواهد بود.
* برای مشتریان خارج از تهران مرسوله توسط پست پیشتاز ارسال خواهد شد و هزینه ارسال مه عهده مشتری می باشد.
جهت واریز هزینه ها و ارسال سفارش، به صفحه شماره حساب ها مراجعه نمائید.
پس از خرید دستگاه، جهت فعال سازی آن در نرم افزار، بخش نصب و راه اندازی دستگاه کالرآیدی را مطالعه نمائید.


انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


خرید پیشرفته ترین امکانات نرم افزار مطب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین


انتخاب نرم افزار مدیریت مطب تحت وب | نرم افزار مدیریت مطب آنلاین



لطفا جهت تماس رایگان با ما روی آیکون سبز رنگ زیر کلیک کنید و در برنامه WhatsApp به ما پیام دهید


نرم افزار مطب آنلاین


 

کارشناسان ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات و سوالات شما هستند

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس

۰۲۱۶۶۴۲۱۱۶۴

یا

۰۹۱۲۵۷۹۰۹۰۲

تماس بگیرید

 


اگر برنامه WhatsApp را ندارید و یا امکان تماس تلفنی با ما را ندارید با پر کردن فرم زیر، مشاور شرکت نرم افزار مطب آنلاین به زودی با شما تماس خواهد گرفت

 

امتیاز این نوشته:
لطفا بر اساس میزان رضایت خود از این نوشته از 1 تا 5 روی ستاره های زیر کلیک کنید:
[تعداد کل افراد: 0 و میانگین امتیازات داده شده: 0]