ویژگی های سایت پزشکی

در این مقاله ویژگی های سایت پزشکی را بیان کرده و پیشرفته ترین امکانات سایت پزشکی را بررسی می کنیم و راهکارهای جهت استفاده از این ویژگی ها ارائه می دهیم

ویژگی سایت پزشکی


ویژگی سایت پزشکی

امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند.

روزانه هزاران بیمار سوالات پزشکی خود را با استفاده از این وب سایت ها مطرح نموده و پاسخ خود را در سریع ترین زمان از پزشکان نرم افزار مطب آنلاین دریافت می نمایند.

این روزها هر پزشکی به وب سایت شخصی خودش فکر می کند، اما واقعا ویژگی های سایت پزشکی خوب چیست؟ در مجله نرم افزار مطب آنلاین بخوانید.

از ویژگی های کلیدی سایت پزشکی می توان به امکان ضمیمه تصویر ناحیه بیماری و یا آزمایش بیمار، ارسال پاسخ بیمار به صورت SMS و ایمیل، طراحی جذاب و حرفه ای، سریع و امن، بهینه شده برای مو تورهای جست و جو گر، پنل مدیریتی بسیار کاربر پسند و حرفه ای برای مدیریت آسان و سریع مطالب وب سایت و پاسخ دهی به سوالات بیماران، توسط پزشک، کاملا قابل توسعه، حفظ Privacy کاربران اشاره کرد.

جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و … مهمترین مسائلی هستند که پزشکان می توانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

ویژگی سایت پزشکی


سوالات رایج مربوط به ویژگی سایت پزشکی


چه تعداد آدرس ایمیل میتوانم داشته باشم؟

نرم افزار مطب آنلاین بر خلاف سایر شرکت های حوزه وب محدودیت و یا سقفی برای تعداد آدرس ایمیل مشتریان خود اعمال نمی کند.


سرورهای نرم افزار مطب آنلاین در چه کشوری قرار دارند؟

نرم افزار مطب آنلاین دارای ده سرور بکاپ در شرکت هاست ایران بزرگترین مرجع هاستینگ و میزبانی وب.ثبت دامنه و خرید دامین با قیمت عالی همرا با خدمات پشتیبانی و مانیتورینگ 24 ساعته است، شایان ذکر است شرکت هاست ایران میزبان سرور های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایت رسمی رئیس جمهور روحانی و سایت رسمی آقای رییسی و دیگر سازمان ها و شرکت های به نام در ایران می باشد.


در صورت از بین رفتن اطلاعات وب سایت نرم افزار مطب آنلاین چه کمکی به من می کند؟

نرم افزار مطب آنلاین هر شب، هر هفته و هر سال از اطلاعات شما به صورت جزئی و کلی پشتیبان تهیه کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی وب سایت شما را با آخرین نسخه پشتیبان تهیه شده جایگزین می نماید.


ویژگی سایت پزشکی


منظور از پنل مدیریتی (پزشک) چیست؟

پنل مدیریتی، مالک وب سایت(پزشک) را قادر می سازد بدون وابستگی به نرم افزار مطب آنلاین محتوای وب سایت خود(مطالب، فیلم ها، تصاویر و …) را مدیریت (ایجاد، حذف و بروز رسانی) نماید. به وب سایت دارای پنل مدیریت محتوا (CMS) می گویند.


وب سایتی که نرم افزار مطب آنلاین برای پزشم طراحی می کند چند صفحه و منو خواهد داشت؟

شرکت نرم افزاری مطب آنلاین برخلاف سایر شرکت ها هیچ گونه محدودیت و سقفی در تعداد صفحات وب سایت پزشکان اعمال نمی کنیم و پزشک می تواند مستقل از شرکت نرم افزاری مطب آنلاین به ساده ترین شکل هر تعداد صفحه، منو و زیر منو برای وب سایت خود ایجاد نماید.


ظاهر گرافیکی وب سایت پزشک به چه صورت خواهد بود؟

هنگام عقد قرارداد فرمی در اختیار شما قرار میگیرد و در آن در مورد رنگ بندی، تصاویر به کار رفته در طراحی و سایر عوامل تعیین کننده ظاهر وب سایت شما جهت آگاهی تیم طراحی از سلیقه پزشک پرسیده می شود. تیم طراحی شرکت نرم افزاری مطب آنلاین پس از نهایتا 7 روز طرحی را برای شما ارسال می نماید. شما می توانید طرح را تایید نمایید، پیشنهاداتی را برای بهتر شدن آن ارائه دهید و یا به طور کل طرح متفاوتی را درخواست نمایید. از این جهت پزشکان شرکت نرم افزاری مطب آنلاین از ابتدا درباره چگونگی ظاهر نهایی وب سایت خود اطلاع دارند. در سایر شرکت ها معمولا مالک وب سایت تا زمان تحویل، وب سایت خود را نمی بیند.

آیا امکان ارتقاء از نسخه تک زبانه به نسخه چند زبانه زبانه وجود دارد؟

امکان ارتقاء از نسخه تک زبانه به نسخه دو زبانه برای پزشکان وجود دارد و تنها ما به تفاوت دو نسخه توسط پزشک پرداخت می گردد.
ویژگی سایت پزشکی

طراحی سایت برای پزشکان ، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحی سایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز می تواند در بهتر شدن سایت کمک نماید.

پایه طراحی سایت باید بر اساس موتور های جستجوگر گوگل باشد تا کاربران در موضوعات مختلف بتوانند سایت را پیدا نمایند. از جمله کارهایی که شرکت نرم افزار مطب آنلاین در این زمینه انجام داده است، یک بودن رتبه های نمونه کارهای آن در کلماتی مانند کلینیک روانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی و … می باشد.


طراحی سایت پزشکان با ویژگی های سایت کامل پزشکی

امروزه ما اکثر نیاز های خود را در اینترنت و در میان وب سایت ها جستجو می کنیم، پزشکان نیز می توانند با داشتن وب سایت شخصی و بهینه سازی آن و کسب رتبه در گوگل در فضای مجازی در دسترس مخاطبین خود قرار گیرند و با به کار گیری امکاناتی مانند سیستم رزرو وقت آنلاین و بخشی از کار خود را به دست تکنولوژی بسپارند تا بخشی از کارشان سبک شود و لیستی آنلاین از وقت های رزور شده داشته باشند. همچنین می توانند رزومه خود و مقالات یا توصیه های پزشکی را در وب سایت قرار دهند.

طراحی سایت برای پزشکان باید به نحوی باشد تا کاربران نا آشنا به کامپیوتر نیز بتوانند به راحتی به امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت دسترسی داشته باشند ، همچنین بایستی در زمینه سئو (بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر) قوی بوده تا بتواند مخاطبین بیشتری برای شما جذب کند زیرا ۸۰ درصد بازدید کنندگان وب سایت ها از طریق موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل وارد وب سایت ها می شوند.بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوا نیز به طور قابل توجهی برای این زمینه موثر خواهد بود و می تواند باعث افزایش بازدید وب سایت و جذب مخاطب جدید شود همچنین به وسیله وب سایت می توانید با بیماران و نیازمندان توصیه های پزشکی به صورت مداوم ارتباط داشته باشید و به تعداد زیادی از آنها در کمترین زمان ممکن پاسخ دهید.

برای جلوگیری از طولانی شدن مقاله، در سه مقاله به شما توضیح خواهیم داد، مهم ترین ویژگی های یک سایت پزشکی خوب چه مواردی است.

ویژگی سایت پزشکی


۱- معرفی پزشک در سایت شخصی

اولین مورد از ویژگی های وبسایت پزشکی خوب این است که، اطلاعاتی از خود پزشک است، مواردی که به اعتبار بخشی شما بسیار کمک می کند . دو نمونه از مهم اطلاعات در این بخش به شرح زیر است.

  • اطلاعات شخصی: این اطلاعات باید به صورت کاملا محدود شده باشد و بدانید دقیقا دانستن چه مواردی به بیمار کمک خواهد کرد.

اینکه کجا درس خوانده اید، چه دانشگاهی قبول شده اید، متولد کدام شهر هستید یا نبوغ و استعدادتان در چیست میتواند به جذاب شدن شما برای بیمار کمک کند.

  • اطلاعات حرفه ای: این بخش قطعا نسبت به بخش قبلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و کاربرد بیشتری برای بیمار دارد.

اینکه تخصص تان چیست، در چه مواردی تبحر دارید، مدارک و سوابق تحصیلی تان چیست و از همه مهم تر برگ برنده تان نسبت به سایر پزشکان چیست، را در این بخش بیان می کنید.

ویژگی سایت پزشکی


۲- دقیقا در مطب خود چه می کنید؟

تا حالا شده به این فکر کنید، چند ساعت در هفته در مطب حضور دارید؟ ۳۰ ساعت ؟ ۵۰ ساعت ؟ ۷۰ ساعت ؟

این بخش به شما کمک می کند که مشخص کنید دقیقا در مطب چه می کنید، چه خدماتی دارید؟ چه تجهیزاتی دارید؟ اگر بتوانید اطلاعات مفیدی در این بخش در اختیار بیمار قرار دهید، او به شدت شیفته مطب شما خواهد شد.

تصاویر حرفه ای از تجهیزات، نشان دادن محیط آرام مطب، خدمات پرسنلی به بیماران، همه و همه از مهم ترین مواردی است که به جذابیت مطب شما کمک خواهد کرد.


۳- مقاله ها و کتاب های پزشکی

قطعا شما مانند همه ی پزشکان دیگر با هر تخصصی، تجربه نوشتن چندین مقاله را دارید و احتمالا چند جلد کتاب نیز به چاپ رسانده اید.

وب سایت بستر مناسبی است تا بیماران با کتاب ها و مقالات شما آشنا شوند و حتی آنها را به فروش برسانید، البته هدف کسب درآمد نیست ولی با معرفی خدمات نوشتاری خود میتوانید به توسعه فرهنگی کشور کمک کنید.


۴- دیگر کجاها هستید؟

تا حالا توجه کردید در روز چند نفر از شما و پرسنل مطب سوال می کنند، عصرها کجایید؟ درمانگاه هم هستید یا نه؟ و از این دست سوالات پر تکرار و همیشگی.

با وب سایت شخصی خود به راحتی میتوانید مشخص کنید در چه مراکز درمانی ، بیمارستان ها، درمانگاه و … حضور دارید!

مردم با دانستن این اطلاعات، کمتر سوال های تکراری خواهند پرسید.


۵- بیمه های تحت قرارداد مطب

از خدمات خوب دیگری که در سایت پزشکی وجود دارد، معرفی بیمه های تحت قرارداد در مطب است.

اینکه با چه بیمه هایی قرارداد دارید و شرایط آنها چگونه است، به شفافیت کاری خود با بیمه ها برای بیمار کمک زیادی کرده اید.

ویژگی سایت پزشکی


۶- توصیه های پزشکی

از دوران کودکی تا به امروز، یکسری توصیه های پزشکی هستند که انگار برای همیشه آمده اند از نسل های قدیم ما و شاید تا نسل های بعد از ما همیشه باقی بمانند.

همه ما می دانیم برای بیماران سرماخوردگی از مصرف موارد سرخ کردنی باید پرهیز شود اما همیشه پزشکان آنرا تکرار و تکرار می کنند.

این عادت ها همچنان وجود دارد، از طریق سایت پزشکی به بیماران خود آموش دهید قبل از مراجعه به مطب با چه آمادگی باید حضور پیدا کنند و بعد از ویزیت چه نکاتی را باید رعایت کنند.

از عدم مصرف دخانیات و داروهای خاص قبل از مراجعه تا مراقبت های بعد از ویزیت، همه در این بخش قرار میگیرند.


۷- اطلاعات تماس مطب

راه های تماس متفاوتی در تمامی سایت ها وجود دارد، این قانون برای وب سایت پزشکی نیز وجود دارد.

تماس با پزشک از طریق ارسال ایمیل، شماره تلفن مطب، فکس و… از بهترین راه های ارتباط برقرار کردن سریع بیمار و پزشک در وب سایت پزشک است. این اطلاعات تماس می تواند حتی می تواند برای بیمار ارسال شود.

سایت دکتر در افزایش تعداد بیماران هم نقش دارد؟

سایت پزشک می تواند یک ابزار تبلیغاتی مفید برایش باشد؟

یک ابزار تبلیغاتی که حتی از روش های سنتی هم بهتر جواب گو است داشتن یک سایت پزشکی است، اما نکته مهم این است که شما باید یک وب سایت فعال داشته باشید. به گونه ای که برای به روز رسانی آن برنامه داشته باشید، سایت پزشکی چیزی شبیه کاتالوگ نیست که یک بار برای همیشه طراحی شود.
ما در شرکت نرم افزار مطب آنلاین به صورت مفصل به موضوع بازاریابی اینترنتی پزشکی (سایت، رسانه های مجازی، نوبت دهی اینترنتی و…) می پردازیم.


امکانات پیش فرض و ویژگی های وب‌سایت کامل پزشکی

  • معرفی پزشک ، مطب یا کلینیک
  • ارائه خدمات و تخصص ها
  • پیدا کردن متقاضیان و بیماران
  • ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی
  • نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران
  • نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی
  • قابل ذکر است که امکان ارتقا سایت زمان سفارش و یا بعد از تکمیل طراحی سایت وجود دارد و پلن های طراحی سایت وینت هیچ محدودیتی در اضافه کردن
  • امکانات ندارند و علاوه بر موارد ذکر شده شما تمام امکانات پایه سیستم مدیریت محتوا را در اختیار دارید
  • افزایش امکانات و ارتقا وب سایت در وینت هیچ محدودیتی ندارد و در هر زمان این امر امکان پذیر خواهد بود
  • هاست ۵۰۰ مگابایت یکساله و دامنه .ir یکساله به تمام پلن ها به صورت رایگان تعلق می گیرد
  • قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت خالص دریافتی خواهد بود که ۳۰% ابتدا و ۷۰% انتهای کار مطالبه خواهد شد . بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر
  • گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت

ویژگی سایت پزشکی


ویژگی سایت پزشکی


انواع پکیج ها و ویژگی های کامل وبسایت پزشکی:


وب سایت ارزان قیمت

  • نام رایگان وب سایت
  • فضای میزبانی رایگان
  • ۱ سال پشتیبانی رایگان
  • تک زبانه(فارسی)
  • انگلیسی
  • عربی
  • کردی
  • آموزش رایگان
  • طراحی گرافیکی اختصاصی
  • طراحی واکنش گرا
  • عکاسی
  • ثبت در گوگل
  • پرداخت در ۱ قسط
  • زمان تحویل ۲۰ روز

وب سایت طلایی

  • نام رایگان وب سایت
  • فضای میزبانی رایگان
  • ۲ سال پشتیبانی رایگان
  • تک زبانه(فارسی)
  • انگلیسی
  • عربی
  • کردی
  • آموزش رایگان
  • طراحی گرافیکی اختصاصی
  • طراحی واکنش گرا
  • عکاسی
  • ثبت در گوگل
  • پرداخت در ۱ قسط
  • زمان تحویل ۳۵ روز

وب سایت لاکچری

  • نام رایگان وب سایت
  • ۳ گیگابایت فضای میزبانی رایگان
  • ۳ سال پشتیبانی رایگان
  • ۴ زبانه
  • انگلیسی
  • عربی
  • کردی
  • آموزش رایگان
  • طراحی گرافیکی اختصاصی
  • طراحی واکنش گرا
  • عکاسی لاکچری
  • ثبت در گوگل
  • پرداخت در ۲ قسط
  • زمان تحویل ۶۰ روز

کارشناسان ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات و سوالات شما هستند

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس

09308539601

تماس بگیرید

 


اگر برنامه WhatsApp را ندارید و یا امکان تماس تلفنی با ما را ندارید با پر کردن فرم زیر، مشاور شرکت نرم افزار مطب آنلاین به زودی با شما تماس خواهد گرفت

امتیاز این نوشته:
لطفا بر اساس میزان رضایت خود از این نوشته از 1 تا 5 روی ستاره های زیر کلیک کنید:
[تعداد کل افراد: 1 و میانگین امتیازات داده شده: 5]