نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

با نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی اطلاعات تغذیه بیماران را آنلاین وارد نرم افزار کلینیک کرده و کلینیک تغذیه خود را مدیریت کنید! همراه با طراحی سایت کلینیک تغذیه رژیم درمانی رایگان.

نرم افزار مطب آنلاین در هر زمان و مکان در دسترس است. در این مقاله بروزترین ویژگی های نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی را بررسی و راه کارهایی در زمینه انتخاب و خرید نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه ارائه می دهیم. قبل از خرید نرم افزار مطب تغذیه و رژیم درمانی حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید.

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

در زیر لیست عنوان هایی که در مقاله نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه خواهید خواند را مشاهده می فرمایید:

  1. پرونده الکترونیک سلامت کلینیک تغذیه شامل وضعیت جسمی و سوابق پیشین رژیمی تجویز شده
  2. پشتیبانی رایگان 7 روز هفته 24 ساعته
  3. شخصی سازی و ایجاد تغییرات رایگان در نرم افزار کلینیک تغذیه (Nutrition Clinic Management Software Therapy) بر اساس نیاز کلینیک شما
  4. ثبت سوابق حساسیت دارویی، بیماری قلبی، فشار خون، دیابت و سلایق غذایی افراد
  5. طراحی ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی
  6. سیستم محاسبه آنلاین BMI افراد جهت بررسی اضافه وزن و میزان کالری مورد نیاز بدن با هدف افزایش یا کاهش وزن با برنامه های هفتگی تا رسیدن به وزن ایده آل
  7. سیستم محاسبه آنلاین ریز مغذیها، درشت مغذیها، پروتئین، چربی و کربوهیدرات مورد نیاز روزانه بدن
  8. سیستم محاسبه آنلاین شاخص توده بدنی (BMI)
  9. سیستم محاسبه آنلاین میزان سوخت و ساز پایه (BMR)
  10. محاسبه آنلاین وزن آب بدن (Body Water)
  11. سیستم محاسبه آنلاین توده بدون چربی بدن (LBM)
  12. سیستم محاسبه آنلاین مقدار کالری مورد نیاز روزانه بدن
  13. سیستم محاسبه آنلاین حداکثر ضربان قلب
  14. ذخیره سایز باسن، بازو و ران در پرونده الکترونیک افراد جهت رسم نمودار پیشرفت هفتگی و ماهانه
  15. تعریف رژیم غذایی و برنامه ورزشی اختصاصی برای هر فرد جهت رسیدن به وزن ایده آل
  16. چاپ کاغذی رژیم غذایی و رژیم ورزشی همراه با ارسال خودکار پیامک متنی و عکس و فیلم حرکات ورزشی به تلگرام افراد
  17. سیستم یادآوری ساعت مصرف غذا به افراد از طریق پیامک متنی و پیامک صوتی و ربات تلگرامی
  18. تعریف رژیم های غذایی متنوع و منعطف بر اساس سلیقه و مزاج افراد (غذاهای متنوع در مناطق مختلف و در فصول مختلف سال)
  19. سیستم گزارش گیری از رژیم های تجویز شده به افراد

پرونده الکترونیک سلامت کلینیک تغذیه شامل وضعیت جسمی و سوابق پیشین رژیمی تجویز شده

یکی از مهمترین عوامل در تجویز رژیم مناسب به افراد، آگاهی از سوابق پیشین رژیمی تجویز شده به آن فرد می باشد. بنابراین در نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه این امر از طریق پرونده الکترونیک سلامت افراد امکان پذیر می باشد. همزمان با ثبت پرونده الکترونیک سلامت افراد اطلاعاتی همچون قد، وزن، سایز کمر، فشار خون، قند و سوابق حساسیتی و داروهای مصرفی پیشین و رژیم های غذایی قبلی فرد نیز به طور کامل ذخیره می گردد.

دسترسی به پرونده الکترونیک سلامت یک فرد در نرم افزار بسیار سریع و در کسری از ثانیه بین میلیون ها پرونده کلینیک شما امکان پذیر است. همچنین جستجوی پرونده الکترونیک سلامت در نرم افزار مطب می تواند از طریق نام و نام خانوادگی یا شماره تماس یا کد ملی و یا شماره پرونده الکترونیکی بیمار امکان پذیر می باشد.

پرونده الکترونیک سلامت کلینیک تغذیه شامل وضعیت جسمی و سوابق پیشین رژیمی تجویز شده

پرونده الکترونیک سلامت کلینیک تغذیه شامل وضعیت جسمی و سوابق پیشین رژیمی تجویز شده

پشتیبانی رایگان 7 روز هفته 24 ساعته

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب نرم افزار کلینیک تغذیه پشتیبانی نرم افزار می باشد. بنابراین شرکت نرم افزاری مطب آنلاین در قرارداد رسمی شرکت متعهد می گردد که 7 روز هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی تمامی سوالات می باشد و به طور کامل از کلینیک شما حمایت کرده و در کنار شما خواهد بود. شایان ذکر است هر زمان که شما نیاز داشته باشید، تیم پشتیبانی فردی را به صورت حضوری به کلینیک شما ارسال خواهد کرد و این سرویس کاملا رایگان بوده چرا که باور قلبی ما کمک به جامعه پزشکان و بیماران ایران زمین می باشد.

همچنین این شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی سایت پزشکی می باشد.

پشتیبانی رایگان 7 روز هفته 24 ساعته

پشتیبانی رایگان 7 روز هفته 24 ساعته

شخصی سازی و ایجاد تغییرات رایگان در نرم افزار کلینیک تغذیه (Nutrition Clinic Management Software Therapy) بر اساس نیاز کلینیک شما

ما در شرکت نرم افزار مطب آنلاین بر اساس تجربه به این نتیجه و درک رسیده ایم که هر کلینیک نیازها و انتظارات مخصوص به خود را از نرم افزار کلینیک تغذیه دارد. بنابراین بر خلاف شرکت های امروزی که یک نرم افزار یکسان را به تمامی کلینیک ها می فروشند، ما به صورت کاملا رایگان نرم افزار کلینیک را بر اساس مطالبات و درخواست شما برنامه نویسی کرده و تغییر می دهیم.

این تغییرات در تمامی بخش های نرم افزار به صورت کامل از 0 تا 100 انجام می گیرد چرا که هدف و باور ما ارتباط نزدیک و دوستانه با کلینیک های تغذیه و ارائه یک خدمت واقعی می باشد. به طور مثال در هر کلینیک هر پزشک ساختار فرم شرح حال گیری (Medical Chief Complaint) مخصوص به خود را دارد و شرکت ما بر اساس نیاز و درخواست هر کلینیک Chief Complaint مخصوص به همان کلینیک را در نرم افزار طراحی و برنامه نویسی می نماید.

ثبت سوابق حساسیت دارویی، بیماری قلبی، فشار خون، دیابت و سلایق غذایی افراد

شما می توانید در هنگام پذیرش و ویزیت افراد اطلاعاتی همچون سوابق حساسیت، بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون، دیابت یا حتی سلایق غذایی افراد گیاه خوار را در پرونده الکترونیک آن ها ذخیره نمایید. ذخیره این اطلاعات در پرونده الکترونیکی افراد به پزشک تغذیه و رژیم درمانی کمک می کند تا خطاهای درمانی خود را کاهش داده و تشخیص دقیق تری دهد. حتی در هنگام تجویز دارو یا رژیم غذایی خاص نرم افزار کلینیک تغذیه به صورت خودکار تداخلات غذایی و دارویی را به پزشک هشدار می دهد. این فرایند به کمک سیستم پشتیبان تصمیم (Decision Support System) انجام می گیرد.

طراحی ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که “چرا بهتر است از ربات تلگرام برای کلینیک تغذیه خود استفاده کنیم؟

امروزه فضای رقابت آنلاین و اینترنتی بین کلینیک های تغذیه بسیار شدید شده است و در برنامه تلگرام گروه ها و کانال های بسیاری در مورد تغذیه و رژیم درمانی وجود دارد که با یک جستجوی ساده در تلگرام قابل مشاهده و در دسترس افراد است. اما ویژگی جدیدی که به تازگی رنگ و بوی بسیار جدی در فضای مجازی و اینترنت به خود گرفته است، موضوع ربات های تلگرام است.

ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی یکی از جدیدترین و پرنفوذترین روش های ارتباط با مراجعین کلینیک در سال 2022 می باشد که امکانات بسیار جذابی را برای مراجعین کلینیک شما فراهم می سازد. همچنین تحقیقات نشان داده است که تعداد افرادی که در ایران از اینترنت استفاده می کنند هر روز در حال افزایش است و تقریبا تمامی این کاربران گوشی موبایل هوشمند و تلگرام را دارند. تعداد کاربران تلگرام در ایران در حال حاضر بیش از 45 میلیون نفر است و این تعداد افراد هر روز در حال افزایش است. این آمارها به خوبی نشان می دهد که حضور شما در تلگرام و داشتن یک ربات تلگرامی اختصاصی برای کلینیک تغذیه می تواند بستر بسیار پر سودی را برای شما فراهم سازد.

در ادامه به توضیح فواید داشتن ربات تلگرامی اختصاصی برای کلینیک تغذیه خواهیم پرداخت:

  • ربات تلگرام برای تبلیغات و ارتباط با کاربران کلینیک شما کاملا رایگان و نا محدود است، این بدان معناست که شما می توانید از طریق رباط تلگرام اطلاعات مربوط به رژیم های غذایی و فیلم های ورزشی و … را برای کاربران کلینیک خود به تعداد و حجم نا محدود ارسال کرده و این اطلاعات برای همیشه در سرور تلگرام باقی خواهد ماند و شما هیچ هزینه ای بابت این خدمات و سرویس ها پرداخت نخواهید کرد (100% رایگان است).
  • ربات تلگرام قابلیت گروه بندی مخاطبان کلینیک شما را دارد. یعنی با اتصال ربات تلگرام به پایگاه داده نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی شما می توانید مخاطبان کلینیک خود را از لحاظ سن و جنسیت و نوع رژیم درمانی دسته بندی کرده و سپس برای هر دسته به اعداد نامحدود و رایگان پیام های جداگانه ایی ارسال نمایید.
  • حجم مشارکت بالای کاربران ایرانی در تلگرام فرصت های مناسبی را برای شناخت هر چه بیشتر کلینیک شما ایجاد می نماید. امروزه به دلیل حجم روز افزون تعداد کاربران اینترنتی در تلگرام و ارسال پیام های ارتباطی بیشمار در تلگرام بین کاربران ایرانی این فرصت برای شما ایجاد می گردد که از طریق ارسال 1 پیام با رباط تلگرام به تمامی کاربران کلینیک خود، از آن ها بخواهید که در ازای معرفی و عضویت کانال تلگرام کلینیک تغذیه شما به دیگر دوستان خود جوایزی مثل کد تخفیف دریافت کنند. این روش یک مدل تبلیغاتی موثر و بدون هزینه می باشد که به سرعت باعث افزایش اعضای کانال تلگرام و شناخته شده بیشتر کلینیک تغذیه شما خواهد شد.
  • ربات تلگرام یک پشتیبانی آنلاین و رایگان 24 ساعته برای شما خواهد بود. در بسیاری از موارد پیش می آید که بیماران با منشی کلینیک تماس های مکرر گرفته و سوالات تکراری را به دفعات می پرسند. سوالاتی همچون آدرس کلینیک تغذیه یا روزها و ساعات تعطیل یا ساعات کاری کلینیک و یا جهت گرفتن وقت و نوبت با کلینیک شما تماس های مکرری خواهند گرفت. این در حالی است که ربات تلگرام کلینیک تغذیه شما به سادگی پاسخگوی آنلاین و 24 ساعته تمامی این سوالات مراجعین کلینیک شما خواهد بود. تصویر زیر نمونه ای از ربات تلگرام طراحی شده برای کلینیک تغذیه می باشد که آدرس کلینیک و کروکی نقشه را به سادگی در اختیار مراجعین قرار می دهد.
ربات تلگرام یک پشتیبانی آنلاین و رایگان 24 ساعته برای کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

ربات تلگرام یک پشتیبانی آنلاین و رایگان 24 ساعته برای کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

  • تبلیغات با استفاده از ربات تلگرام یکی دیگر از ویژگی های قدرتمندی است که می توانید برای افزایش سود و درآمد کلینیک تغذیه خود استفاده کنید. در این روش وقتی تمامی مراجعین کلینیک شما حداقل 1 بار برای نوبت دهی یا مشاهده آدرس کلینیک وارد ربات تلگرام کلینیک شما شده باشند، از آن پس شما می توانید هر پیام تبلیغاتی یا اطلاع رسانی که مد نظر دارید را به تعداد نا محدود و رایگان برای تمامی کاربران تلگرام خود ارسال نمایید. به طور مثال تصور کنید وقتی یک تخفیف مناسبتی و یا پکیج لاغری جدید دارید می توانید آن را با استفاده از ربات تلگرام خود برای تمامی کاربران ارسال نمایید.
  • ربات تلگرام کلینیک تغذیه سریع ترین و کامل ترین روش برای دریافت انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی مراجعین شما می باشد. امروزه مردم برای بیان نظر و پیشنهادات خود خیلی کمتر از تماس تلفنی و یا ایمیل استفاده می کنند و به دلیل ملاحظات رفتاری در کلینیک نمی توانند به صورت مستقیم به پرسنل کلینیک شما انتقاد کنند، بنابراین شما به عنوان مدیر کلینیک تغذیه خود می توانید با استفاده از ربات تلگرام اختصاصی بازخورد و نظر مراجعین کلینیک را دریافت کنید و کیفیت خدمات ارائه شده در کلینیک خود را بهبود ببخشید.
سیستم نظر سنجی با ربات تلگرام متصل به نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

سیستم نظر سنجی با ربات تلگرام متصل به نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

سیستم محاسبه آنلاین BMI افراد جهت بررسی اضافه وزن و میزان کالری مورد نیاز بدن با هدف افزایش یا کاهش وزن با برنامه های هفتگی تا رسیدن به وزن ایده آل

 

برای محاسبه BMI افراد همزمان 2 روش در اختیار متخصص تغذیه قرار دارد:

روش اول محاسبه BMI با استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی، در این روش ابتدا وزن، قد، سن، جنسیت، متوسط میزان فعالیت روزانه و میزان تغییر وزن دلخواه فرد وارد نرم افزار کلینیک تغذیه می شود و سپس دکمه محاسبه BMI را روی تبلت لمس می نمایید.

محاسبه BMI با استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

محاسبه BMI با استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

سپس نرم افزار کلینیک تغذیه اطلاعاتی همچون شاخص توده بدنی، میزان متابولیسم پایه، وزن ایده آل، کالری مورد نیاز را با در نظر گرفتن میزان فعالیت فرد را محاسبه می نماید.

نتیجه محاسبه BMI با استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

نتیجه محاسبه BMI با استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

در مرحله بعدی نرم افزار کلینیک تغذیه اطلاعاتی همچون کالری مورد نیاز روزانه و گرم مواد غذایی مورد نیاز روزانه فرد را بر پایه پروتئین و کربوهیدرات و چربی در وعده های غذایی صبحانه و میان وعده صبح و عصر محاسبه می نماید.

نتیجه محاسبه کالری مورد نیاز روزانه و گرم مواد غذایی مورد نیاز روزانه بر پایه پروتیین و کربوهیدرات و چربی در وعده های غذایی صبحانه و میان وعده صبح و عصر محاسبه شده با نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

نتیجه محاسبه کالری مورد نیاز روزانه و گرم مواد غذایی مورد نیاز روزانه بر پایه پروتیین و کربوهیدرات و چربی در وعده های غذایی صبحانه و میان وعده صبح و عصر محاسبه شده با نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

 

روش دوم محاسبه BMI با استفاده ربات تلگرام اختصاصی کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

در این روش مراجعین کلینیک تغذیه وارد ربات تلگرام اختصاصی کلینیک شما می شوند و رژیم های درمانی برپایه مزاج و متابولیسم اختصاصی خود را دریافت می نمایند.

در مرحله اول نام ربات تلگرام اختصاصی کلینیک خود را از طریق پیامک یا اطلاع رسانی در کلینیک به مراجعین می دهید و مراجعین شما در تلگرام خود وارد ربات اختصاصی کلینیک تغذیه شما می شوند.

طراحی ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

طراحی ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

 

در مرحله دوم فرد روی دکمه مشاهده رژیم کلیک می نماید و سپس روی دکمه محاسبه اندام فعلی و ایده آل شما کلیک می نماید و وزن خود را به KG وارد می نماید.

طراحی ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

طراحی ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

در مرحله سوم فرد قد خود را به CM وارد کرده و سپس جنسیت خود را بر اساس مرد یا زن بودن وارد می نماید.

طراحی ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

طراحی ربات تلگرام کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

در مرحله آخر فرد اندازه دور مچ خود را به CM وارد می نماید و در انتها ربات تلگرام اختصاصی کلینیک تغذیه شما درجه چاقی فرد، گروه بندی جثه، درصد چربی بدن، وزن ایده آل و BMI فرد را محاسبه می نماید.

محاسبه درجه چاقی فرد، گروه بندی جثه، درصد چربی بدن، وزن ایده آل و BMI فرد با ربات تلگرام متصل شده به نرم افزار کلینیک تغذیه و رژیم درمانی

محاسبه درجه چاقی فرد، گروه بندی جثه، درصد چربی بدن، وزن ایده آل و BMI فرد با ربات تلگرام متصل شده به نرم افزار کلینیک تغذیه و رژیم درمانی

سیستم محاسبه آنلاین ریز مغذیها، درشت مغذیها، پروتئین، چربی و کربوهیدرات مورد نیاز روزانه بدن

با استفاده از این سیستم در نرم افزار کلینیک تغذیه و رژیم درمانی می توانید مقدار تقریبی پروتئین، چربی، کربوهیدرات، مقدار ریز مغذی و درشت مغزی روزانه مورد نیاز بدن افراد بر اساس هدف افراد مبنی بر افزایش یا کاهش وزن را اندازه گیری کنید. فراموش نکنیم که نتایج و مقادیر محاسبه شده توسط این سیستم تقریبی می باشد و صرفا نقش سیستم پشتیبان تصمیم (Decision Support System) را برای پزشک متخصص تغذیه ایفا می نماید و مقدار دقیق توسط خود پزشک محاسبه و تجویز می گردد.

سیستم محاسبه آنلاین ریز مغذیها، درشت مغذیها، پروتئین، چربی و کربوهیدرات مورد نیاز روزانه بدن

سیستم محاسبه آنلاین ریز مغذیها، درشت مغذیها، پروتئین، چربی و کربوهیدرات مورد نیاز روزانه بدن

سیستم محاسبه آنلاین شاخص توده بدنی (BMI)

با استفاده از سیستم محاسبه آنلاین شاخص توده بدنی (BMI) می توانید میزان تناسب بدن مراجعین کلینیک تغذیه خود را اندازه گیری کنید و سپس بر اساس هدف افراد به آن ها رژیم غذایی و ورزشی متناسب با شاخص توده بدنی (BMI) خود را بدهید. رژیم های ورزشی و غذایی تجویز شده توسط متخصص کلینیک تغذیه به صورت خودکار چاپ کاغذی می شوند و منشی کلینیک برگه های کاغذی برنامه ها را به افراد می دهد. همچنین تصاویر و فیلم های ورزشی برنامه هر فرد به تلگرام آن فرد ارسال می گردد. لازم به ذکر است که سیستم محاسبه آنلاین شاخص توده بدنی (BMI) ملاکی برای بررسی میزان چاقی افراد نیست! بلکه این سیستم سلامت وزن افراد بر اساس قد را به صورت میانگین بررسی می نماید.

ابتدا پزشک مقدار وزن مراجعه کننده را وارد نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی کرده، سپس قد فعلی مراجعه کننده را وارد کرده و در انتها نرم افزار کلینیک تغذیه مقدار شاخص توده بدنی (BMI) را آنلاین محاسبه می نماید.

 

سیستم محاسبه آنلاین شاخص توده بدنی (BMI)

سیستم محاسبه آنلاین شاخص توده بدنی (BMI)

سیستم محاسبه آنلاین میزان سوخت و ساز پایه (BMR)

با استفاده از سیستم محاسبه آنلاین میزان سوخت و ساز پایه (BMR) می توانید مقدار کالری که بدن شما در صورت استراحت مطلق در طول روز مصرف می کند را اندازه گیری کنید.

در این روش ابتدا پزشک سن، جنسیت، قد و وزن فرد بیمار را وارد نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی کرده و نرم افزار میزان سوخت و ساز پایه (BMR) را آنلاین محاسبه می نماید.

لازم به ذکر است که این مقدار محاسبه شده لزوما مقدار دقیق (BMR) فرد نیست و عوامل دیگری همچون توده بدون چربی بدن، توده چربی بدن، ژنتیک، تمرین های ورزشی، دمای بدن، دمای محیط، هورمون ها، بارداری نیز در مقدار (BMR) فرد تاثیر گذار است. بنابراین این مقدار محاسبه شده توسط نرم افزار یک مقدار پیشنهادی می باشد و مقدار دقیق (BMR) باید توسط متخصص تغذیه در کلینیک محاسبه گردد.

 

سیستم محاسبه آنلاین میزان سوخت و ساز پایه (BMR)

سیستم محاسبه آنلاین میزان سوخت و ساز پایه (BMR)

سیستم محاسبه آنلاین وزن آب بدن (Body Water)

با استفاده از سیستم محاسبه آنلاین وزن آب بدن می توانید وزن آب بدن (Body Water) هر فرد را به صورت تقریبی اندازه گیری کنید. میدانیم که حدود 50% تا 60% وزن بدن هر انسان از آب تشکیل شده است که این مقدار وزن خود شامل آب درون سلولی و آب بیرون سلولی می باشد. این سیستم به صورت تقریبی وزن آب بدن فرد را برای شما مشخص می نماید.

در این روش ابتدا پزشک قد فعلی، وزن فعلی، سن فعلی و جنسیت فرد را وارد نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی کرده، سپس میزان وزن آب بدن فرد توسط نرم افزار محاسبه می گردد.

 

سیستم محاسبه آنلاین وزن آب بدن

سیستم محاسبه آنلاین وزن آب بدن

سیستم محاسبه آنلاین توده بدون چربی بدن (LBM)

با استفاده از سیستم محاسبه آنلاین توده بدون چربی بدن (LBM) در نرم افزار مطب می توانید وزن خالص بدن هر شخص را بدون در نظر گرفتن چربی بدن او به صورت تقریبی اندازه گیری کنید. پزشک با دانستن شاخص (LBM) متوجه می شود که وزن کم شده فرد در طول دوران رژیم ناشی از کاهش میزان چربی بدن او بوده و یا کاهش میزان توده عضلانی.

در این روش ابتدا پزشک وزن فعلی فرد را وارد نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی کرده، سپس میزان درصد چربی بدن فرد که با دستگاه های اندازه گیری چربی بدن اندازه گیری شده را وارد کرده و در انتها نرم افزار وزن توده بدون چربی بدن را محاسبه می نماید.

سیستم محاسبه آنلاین توده بدون چربی بدن (LBM)

سیستم محاسبه آنلاین توده بدون چربی بدن (LBM)

سیستم محاسبه آنلاین مقدار کالری مورد نیاز روزانه بدن

با استفاده از سیستم محاسبه آنلاین مقدار کالری مورد نیاز روزانه بدن می توانید میزان کالری مورد نیاز روزانه بدن مراجعین کلینیک تغذیه خود را اندازه گیری کنید و سپس بر اساس هدف افراد به آن ها رژِیم غذایی مناسب بدهید.

در مرحله اول پزشک هدف، سطح فعالیت، سن، جنسیت، قد و وزن مراجعه کننده را وارد نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی کرده و سپس نرم افزار کلینیک مقدار کالری مورد نیاز روزانه را آنلاین محاسبه می نماید.

سیستم محاسبه آنلاین مقدار کالری مورد نیاز روزانه بدن

سیستم محاسبه آنلاین مقدار کالری مورد نیاز روزانه بدن

سیستم محاسبه آنلاین حداکثر ضربان قلب

در نرم افزار کلینیک تغذیه با استفاده از سیستم محاسبه آنلاین حداکثر ضربان قلب می توانید بیشترین میزان یا بیشترین درصد ضربان قلب مراجعین کلینیک تغذیه خود را اندازه گیری کنید. همچنین مقالات و تحقیقات علمی اثبات کرده است که پروسه چربی سوزی در بدن افراد زمانی شروع می شود که فرد در هنگام ورزش ضربان قلب خود را به 65% تا 70% میزان حداکثری ضربان قلب خود برساند، بر این اساس می توانید به مراجعین کلینیک تغذیه خود برنامه ورزشی مناسب جهت چربی سوزی ارائه دهید. همچنین تحقیقات علمی دیگری نشان داده است که افراد برای افزایش استقامت بدنی خود می بایست ضربان قلبی خود را به 85% حداکثری خود برسانند. لازم به ذکر است که برنامه های ورزشی افراد همراه با فیلم و عکس مربوطه از طریق نرم افزار کلینیک تغذیه به صورت خودکار به تلگرام افراد ارسال می گردد.

ابتدا پزشک سن و جنسیت فرد مراجعه کننده را وارد نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی کرده و سپس نرم افزار کلینیک تغذیه مقدار حداکثر ضربان قلب فرد در دقیقه را آنلاین محاسبه می نماید.

سیستم محاسبه آنلاین حداکثر ضربان قلب

سیستم محاسبه آنلاین حداکثر ضربان قلب

 

ذخیره سایز باسن، بازو و ران در پرونده الکترونیک افراد جهت رسم نمودار پیشرفت هفتگی و ماهانه

یکی از موارد حائز اهمیت برای افرادی که به کلینیک تغذیه برای کاهش یا افزایش وزن مراجعه می کنند، مشاهده و بررسی روند تغییرات وزنی آن ها در طی یک باره زمانی مشخص می باشد. همچنین پزشک متخصص کلینیک تغذیه با استفاده از اطلاعات مربوط به قبل و بعد از تغییر سایز افراد قادر خواهد بود تشخیص دقیق تر و برنامه تغذیه بهتری را برای افراد تجویز نمایند. بنابراین شما به عنوان یک متخصص کلینیک تغذیه می توانید سایز باسن، بازو و ران افراد را در پرونده الکترونیک آن ها ذخیره نمایید و در مراجعات دوره ای افراد به راحتی روند تغییرات سایز و وزن افراد را زیر نظر داشته باشید. لارم به ذکر است که تصویر روند تغییرات وزنی و سایز عضلات افراد با استفاده از ربات تلگرام برای هر فرد قابل ارسال و مشاهده می باشد.

تعریف رژیم غذایی و برنامه ورزشی اختصاصی برای هر فرد جهت رسیدن به وزن ایده آل

به طور معمول هر فرد ورزشکار بر اساس رشته ورزشی خود، رژیم غذایی و برنامه ورزشی مختص خود را خواهد داشت، بنابراین شما به عنوان یک متخصص تغذیه می توانید برنامه های ورزشی مختلف و متنوعی را در نرم افزار کلینیک تغذیه خود تعریف و به افراد تجویز نمایید.

چاپ کاغذی رژیم غذایی و رژیم ورزشی همراه با ارسال خودکار پیامک متنی و عکس و فیلم حرکات ورزشی به تلگرام افراد

نرم افزار کلینیک تغذیه و رژیم درمانی بعد از ویزیت بیماران، به صورت خودکار رژیم غذایی و ورزشی تجویز شده را چاپ کاغذی کرده و یا متن رژیم تجویز شده را به صورت پیامک متنی به موبایل افراد ارسال می نماید (Mobile Message). همچنین نرم افزار کلینیک تغذیه عکس و فیلم حرکات ورزشی را به صورت خوکار به تلگرام افراد ارسال می نماید. بنابراین دیگر بیماران مشکل در نگهداری یا گم کردن برگه کاغذی رژیم تجویز شده را نخواهند داشت.

سیستم یادآوری ساعت مصرف غذا به افراد از طریق پیامک متنی و پیامک صوتی و ربات تلگرام اختصاصی کلینیک تغذیه شما

یکی از مشکلات رایج مراجعه کنندگان به کلینیک تغذیه، فراموش کردن خوردن واحدهای غذایی در ساعات تعیین شده در برنامه غذایی شان می باشد. بنابراین نرم افزار کلینیک تغذیه بر اساس رژیم و برنامه غذایی داده شده به هر فرد به صورت خودکار ساعات مصرف واحدهای غذایی را از طریق اس ام اس متنی و پیامک صوتی و همچنین ربات تلگرام به افراد یادآوری می نماید.

تعریف رژیم های غذایی متنوع و منعطف بر اساس سلیقه و مزاج افراد (غذاهای متنوع در مناطق مختلف و در فصول مختلف سال)

می دانیم که افراد در مناطق مختلف ایران طبع غذایی متفاوتی دارند به طور مثال طبع غذایی افرادی که در شمال کشور زندگی می کنند با طبع غذایی افرادی که در جنوب کشور زندگی می کنند کاملا متفاوت است، حتی این تنوع غذایی در فصل های مختلف سال تغییر می کند. بر این اساس یکی از امکانات جالب در نرم افزار کلینیک رژیم درمانی و تغذیه تعریف اطلاعات از پیش تعریف شده جهت افزایش سرعت ویزیت بیماران است، این بدین معناست که شما می توانید با تعریف رژیم های غذایی متنوع بر اساس سلیقه غذایی و مزاج افراد با سرعت بیشتری همه افراد در کلینیک خود را ویزیت نمایید. همچنین تمامی این رژیم های غذایی از پیش تعریف شده در نرم افزار کلینیک شما قابل تغییر و ویرایش و اضافه کردن اطلاعات جدید می باشد.

 

سیستم گزارش گیری از رژیم های تجویز شده به افراد

شما می توانید با یک لمس بر روی صفحه تبلت در نرم افزار کلینیک رژیم درمانی گزارش کاملی را از رژیم های تغذیه داده شده به افراد در کلینیک خود را مشاهده نمایید. این گزارش ها دارای دسته بندی های مختلف و متنوعی بر اساس نیاز و درخواست شما خواهد بود. همچنین این گزارش ها در غالب نمودار و جدول های متنوعی برای شما قابل مشاهده و بررسی می باشد.

 

 

مزایای نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم درمانی) برای پزشکان متخصص تغذیه

همانطور که حوزه تغذیه رشد می کند، برای پزشکان متخصص تغذیه ضروری است که با جدیدترین ابزارها و فناوری ها هماهنگ باشند. نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم درمانی) یک تغییر بازی برای حرفه ای ها در این صنعت است که مزایای زیادی را برای ساده کردن عمل آنها ارائه می دهد. در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از این نرم افزار می پردازیم و به سوالات متداول پاسخ می دهیم.

 

فهرست مطالب:

  1. مقدمه
  2. مزایای نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم درمانی)
  3. سوالات متداول
  4. نتیجه گیری

 

معرفی

پزشکان متخصص تغذیه نقش حیاتی در کمک به بیماران برای دستیابی به اهداف سلامتی خود دارند. با ظهور تکنولوژی، گنجاندن نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه در عمل آنها طیف وسیعی از مزایایی را فراهم می کند که در نهایت هم به نفع پزشک و هم برای بیمار است. این نرم افزار به طور خاص برای متخصصان تغذیه طراحی شده است و به آنها کمک می کند تا عملکرد خود را بهتر مدیریت کنند، نتایج بیمار را بهبود بخشد و کارایی کلی کارشان را افزایش دهد.

 

مزایای نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم درمانی)

1. مدیریت بهتر زمان

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه به پزشکان متخصص تغذیه کمک می کند تا با خودکارسازی بسیاری از وظایف روزانه خود، زمان خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند. از زمان‌بندی قرار تا صورت‌حساب و گزارش، نرم‌افزار این فرآیندها را ساده می‌کند و به پزشکان اجازه می‌دهد تا بر ارائه مراقبت با کیفیت به بیماران خود تمرکز کنند.

 

2. افزایش تعامل با بیمار

این نرم افزار اغلب شامل ویژگی هایی است که ارتباط بین پزشک و بیمار را تسهیل می کند. این می تواند منجر به بهبود تعامل بیمار شود، زیرا یادآوری ها، مطالب آموزشی و ردیابی پیشرفت می توانند مستقیماً از طریق پلت فرم برای بیماران ارسال شوند.

 

3. امنیت داده ها

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه بستری امن برای ذخیره اطلاعات حساس بیمار فراهم می کند. با رمزگذاری پیشرفته و اقدامات امنیتی داده ها، پزشکان متخصص تغذیه می توانند اطمینان داشته باشند که سوابق بیمار آنها از دسترسی غیرمجاز محافظت می شود.

 

4. بهبود نتایج بیمار

از آنجایی که این نرم افزار ردیابی پیشرفت بیمار را برای پزشکان متخصص تغذیه آسان تر می کند، آنها می توانند به سرعت مناطقی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کرده و تنظیمات لازم را در برنامه درمانی انجام دهند. این منجر به نتایج بهتر بیمار و رضایت کلی می شود.

 

5. صورتحساب و گزارش ساده

این نرم‌افزار فرآیندهای صورت‌حساب را خودکار می‌کند و تولید فاکتورها، پردازش پرداخت‌ها و به حداقل رساندن خطاها را برای پزشکان آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های گزارش‌دهی به پزشکان متخصص تغذیه اجازه می‌دهد تا عملکرد مطب خود را تجزیه و تحلیل کنند و به آنها کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای برای رشد کسب‌وکار بگیرند.

 

سوالات متداول

**سؤال: هزینه نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه چقدر است؟**

پاسخ: هزینه نرم افزار بسته به ویژگی ها و ارائه دهنده می تواند متفاوت باشد. برخی از شرکت ها قیمت گذاری مبتنی بر اشتراک را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است هزینه خرید یک بار داشته باشند. تحقیق و مقایسه گزینه های مختلف برای یافتن بهترین مناسب برای تمرین شما ضروری است.

 

**سؤال: آیا نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه با سیستم EHR موجود من سازگار است؟**

پاسخ: بسیاری از گزینه های نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه برای ادغام یکپارچه با سیستم های EHR محبوب طراحی شده اند. با این حال، بررسی سازگاری با سیستم EHR خاص خود قبل از خرید بسیار مهم است.

 

** سؤال: آیا می توانم از دستگاه تلفن همراه خود به نرم افزار دسترسی داشته باشم؟**

پاسخ: اکثر ارائه دهندگان نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه برنامه های کاربردی تلفن همراه یا طراحی وب پاسخگو را ارائه می دهند که به پزشکان اجازه می دهد از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود به پلتفرم دسترسی داشته باشند.

 

نتیجه گیری

استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم درمانی) در عمل شما می تواند کارایی، نتایج بیمار و رضایت کلی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. با ساده سازی وظایف اداری، افزایش تعامل بیمار و ارائه بستری امن برای ذخیره سازی داده ها، مشخص است که این نرم افزار سرمایه گذاری ارزشمندی برای پزشکان متخصص تغذیه است. با مزایا و ویژگی های متعدد، وقت آن رسیده است که در نظر بگیرید چگونه نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه می تواند عمل شما را متحول کند.

 

لطفا جهت تماس رایگان با ما روی آیکون سبز رنگ زیر کلیک کنید و در برنامه WhatsApp به ما پیام دهید
نرم افزار مطب آنلاین


 

کارشناسان ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات و سوالات شما هستند

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی می توانید با شماره تماس

09308539601

تماس بگیرید

 

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

نرم افزار مدیریت کلینیک تغذیه (رژیم) درمانی

 

 


اگر برنامه WhatsApp را ندارید و یا امکان تماس تلفنی با ما را ندارید با پر کردن فرم زیر، مشاور شرکت نرم افزار مطب آنلاین به زودی با شما تماس خواهد گرفت

لطفا بر اساس میزان رضایت خود از این نوشته از 1 تا 5 روی ستاره های زیر کلیک کنید:
[تعداد کل افراد: 6 و میانگین امتیازات داده شده: 5]
15 پاسخ
  1. دکتر ایمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی
    دکتر ایمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفته:

    نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تغذیه روی گوشی موبایل هم کار میکنه؟

  2. امین
    امین گفته:

    لطفاً به این سوالات پاسخ بفرمایید
    1-نرم افزار شما ترم افزار مدیریت مطب هست یا رژیم غذایی هم تنظیم می کند؟
    2-اگر رژیم تنظیم می کند آیا برای همه گروه ها و بیماری ها توانایی تنظیم رژیم دارد؟
    اطلاعات روی سرور شما ذخیره می شود؟
    تحت اندروید است؟
    قابلیت اتصال درگاه پرداخت دارد؟
    لطفاً مشاوره تلفنی خود را فعال نمایید
    دمو دارد؟

  3. نرم افزار مدیریت مطب آنلاین، نرم افزار مطب،
    نرم افزار مدیریت مطب آنلاین، نرم افزار مطب، گفته:

    سلام وقت بخیر
    1- نرم افزار مدیریت مطب آنلاین برای تخصص های مختلف پزشکان مثل رژیم غذایی و تغذیه برنامه نویسی و شخصی سازی شده است.
    2- برای اکثر گروه ها و بیماری ها تنظیم شده است.
    3- اطلاعات روی سرور که مالک حقوقی آن شما هستید ذخیره می گردد.
    4- تحت وب و آنلاین است
    5- قابلیت اتصال به درگاه را دارد.
    6- مشاوره تلفنی فقط برای موارد خاص می باشد.
    7- نرم افزار مطب تغذیه و رژیم درمانی دمو هم دارد.

    با سپاس
    تیم پشتیبانی مطب آنلاین

  4. امین
    امین گفته:

    با سلام و وقت به خیر
    دموی نرم افزار رو چطور میشه دید؟
    قیمت نرم افزار چند هست؟
    با تشکر

دیدگاه ها غیر فعال است.