نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

در این مقاله ویژگی های نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب را بررسی می کنیم و راهکارهایی جهت انتخاب از نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب را ارائه می دهیم.

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین (تحت وب) کامل ترین و پیشرفته ترین نرم افزار مطب آنلاین در ایران می باشد که با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت به پزشکان کمک می کند مطب خود را راحت تر مدیریت کنند. نرم افزار مدیریت مطب آنلاین سامانه ای جهت تسهیل جریان های کاری و مدیریت مطب به شکل بهینه می‎ باشد. در مطب های مجهز به نرم افزار مطب آنلاین، تمامی گردش کار مربوط به پزشک، بیمار، و منشی از قبیل: نوبت دهی الکترونی و نوبت دهی تلگرامی مطب، رسم نمودار های روند پیشرفت درمان بیمار، فرم های پزشکی استاندارد وزارت بهداشت و درمان، امور بیمه و مالی، پذیرش بیمار، تشکیل پرونده بیمار، اطلاعات هویتی بیمار، حسابداری مطب اتوماسیون و خودکار می شود.

 

به عنوان یک پزشک، مدیریت کلینیک شما می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. از برنامه ریزی قرار ملاقات گرفته تا پیگیری اطلاعات بیمار و سوابق پزشکی، به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. با این حال، با پیشرفت تکنولوژی، پزشکان اکنون به نرم افزار مدیریت کلینیک دسترسی دارند که می تواند حجم کار آنها را بسیار آسان کند.

نرم افزار مدیریت کلینیک به طور خاص برای متخصصان مراقبت های بهداشتی طراحی شده است تا به آنها کمک کند گردش کار خود را ساده کرده و کارایی را بهبود بخشند. با استفاده از این نرم افزار، پزشکان می توانند همه چیز از برنامه ریزی قرار ملاقات گرفته تا صدور صورت حساب بیماران را در یک مکان مدیریت کنند. همچنین ویژگی هایی مانند سیستم های پرونده الکترونیک سلامت (EHR) را ارائه می دهد که ذخیره و بازیابی ایمن داده های بیمار را امکان پذیر می کند.

در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک برای پزشکان در کلینیک های خود می پردازیم. ما نگاهی دقیق‌تر به این خواهیم داشت که چگونه این نرم‌افزار با خودکارسازی وظایف اداری، بهبود دقت از طریق EHR، افزایش ارتباط بین کارکنان و بیماران، کاهش هزینه‌ها با حذف فرآیندهای دستی و در نهایت بهبود کیفیت مراقبت‌های ارائه شده به بیماران، به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. بیایید به دنیای نرم افزار مدیریت کلینیک شیرجه بزنیم و کشف کنیم که چگونه می تواند عمل شما را متحول کند!

 

بهبود مدیریت سوابق بیمار
سناریویی را تصور کنید که در آن دکتر اسمیت ده سال است که در کلینیک خود تمرین می کند. او هزاران پرونده بیمار را در طول زمان جمع آوری کرده است و مدیریت دستی آنها به طور فزاینده ای دشوار می شود. اینجاست که مزایای نرم افزار مدیریت کلینیک مشخص می شود.

نرم افزار کلینیک پزشکان را قادر می سازد تا به راحتی داده های بیمار را به صورت الکترونیکی سازماندهی و ذخیره کنند و ثبت سوابق را کارآمدتر از همیشه می کند. با بهبود مدیریت پرونده بیمار، پزشکان می توانند تنها با چند کلیک به اطلاعات ضروری در مورد بیماران خود دسترسی پیدا کنند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند به سرعت تشخیص‌های قبلی یا نسخه‌های دارویی را هنگام درمان بیماران بازگشتی جستجو کنند.

علاوه بر این، این نرم افزار تضمین می کند که تمام سوابق پزشکی کامل و دقیق هستند، زیرا سیستم به طور خودکار هر ورودی را پس از هر مشاوره یا قرار ملاقات به روز می کند. توانایی ردیابی اطلاعات حساس سلامت به طور موثر همچنین به محافظت بهتر از حریم خصوصی برای اطلاعات شخصی بیماران کمک می کند.

در نتیجه، بهبود مدیریت سوابق بیمار از طریق استفاده از نرم‌افزار مدیریت کلینیک، ارائه مراقبت‌های بهداشتی را با دسترسی سریع به تاریخچه‌های پزشکی دقیق و در عین حال اطمینان از حداکثر دقت و محرمانه بودن، افزایش می‌دهد. در بخش بعدی، چگونگی کمک به ساده‌تر کردن فرآیندهای زمان‌بندی قرار ملاقات را مورد بحث قرار خواهیم داد.

 

برنامه ریزی کارآمدتر برای قرار ملاقات بیماران
همانطور که صنعت مراقبت های بهداشتی به تکامل خود ادامه می دهد، پزشکان به دنبال راه هایی برای ساده سازی فرآیندهای خود و افزایش مراقبت از بیمار هستند. یکی از مهمترین مزایای نرم افزار مدیریت کلینیک، برنامه ریزی کارآمد برای قرار ملاقات است.

روزهایی که بیماران مجبور بودند در صف‌های طولانی منتظر بمانند یا تماس‌های تلفنی بی‌پایانی برای رزرو نوبت با پزشک داشته باشند، گذشته است. با نرم افزار مدیریت کلینیک، پزشکان اکنون می توانند به راحتی برنامه ها و قرار ملاقات های خود را از طریق یک رابط کاربر پسند مدیریت کنند که به آنها امکان می دهد تمام رزروها را به یکباره مشاهده کنند، قرار ملاقات ها را لغو یا برنامه ریزی مجدد کنند و حتی یادآورهای خودکار را برای ویزیت های آینده تنظیم کنند.

این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه خطاهای ناشی از رزرو مضاعف یا قرار ملاقات های همپوشانی را نیز کاهش می دهد. علاوه بر این، بیماران از دسترسی به سیستم‌های رزرو آنلاین قدردانی می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد در هر زمان و از هر مکانی، بدون نیاز به تماس در ساعات اداری، قرار ملاقات خود را تعیین کنند.

با ویژگی‌های کارآمد زمان‌بندی قرار ملاقات که در نرم‌افزار مدیریت کلینیک ادغام شده‌اند، پزشکان می‌توانند بر ارائه مراقبت‌های با کیفیت تمرکز کنند و در عین حال حداکثر کارایی و بهره‌وری را در کلینیک‌های خود تضمین کنند.
مدیریت ساده صورتحساب و پرداخت به عنوان یکی دیگر از مزایای حیاتی نرم افزار مدیریت کلینیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با خودکار کردن این فرآیند، پزشکان می توانند خطای انسانی را از بین ببرند و ثبات مالی را در فعالیت های خود بهبود بخشند.

 

مدیریت ساده صورتحساب و پرداخت

پزشکان چیزهای زیادی در سر دارند و مدیریت فرآیند صورت‌حساب و پرداخت می‌تواند به سرعت دشوار شود. اینجاست که نرم افزار مدیریت کلینیک وارد می شود. کل فرآیند را برای پزشکان ساده می کند. تنها با چند کلیک، آنها می توانند فاکتور تولید کنند، پرداخت ها را ردیابی کنند، و حتی یادآوری های خودکار برای صورتحساب های پرداخت نشده را انجام دهند.
یکی از مزایای اصلی استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک برای صورتحساب این است که خطاهای ناشی از ورود دستی داده ها را از بین می برد.

این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه خطر صدور صورت حساب نادرست را نیز کاهش می دهد، که می تواند منجر به مشکلات قانونی یا از دست دادن درآمد شود. علاوه بر این، پزشکان می توانند به راحتی به گزارش های مالی و تجزیه و تحلیل از طریق نرم افزار دسترسی داشته باشند تا در مورد امور مالی مطب خود تصمیمات آگاهانه بگیرند.

یکی دیگر از مزایای مدیریت ساده صورتحساب و پرداخت، افزایش رضایت بیمار است. این نرم افزار به بیماران امکان پرداخت آنلاین یا از طریق دستگاه های تلفن همراه را می دهد.

 

تسویه حساب هایشان را برای آنها راحت تر می کند. به علاوه، یادآوری های خودکار تضمین می کند که بیماران دیگر هرگز صورت حسابی را از دست نمی دهند.

گنجاندن نرم افزار مدیریت کلینیک در مطب پزشک مزایای بی شماری فراتر از برنامه ریزی کارآمد برای قرار ملاقات دارد. با خودکار کردن فرآیند صورت‌حساب و پرداخت با دقت و راحتی در ذهن، پزشکان می‌توانند بر ارائه مراقبت‌های با کیفیت به بیماران خود تمرکز کنند و در عین حال کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

با استفاده از یک قیاس برای رسیدن به این نقطه، نرم افزار مدیریت کلینیک مانند داشتن حسابدار شخصی است که 24 ساعته بدون هیچ روز استراحتی کار می کند. دیگر هرگز نگران تاخیر در پرداخت‌های مشتریان نخواهید بود، و همچنین روی پیگیری تراکنش‌های زیاد استرس نخواهید داشت زیرا همه چیز در یک مکان سازماندهی شده است!

 

نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین: راهکاری هوشمند برای مدیریت بهتر

در دنیای پرتلاطم اطلاعات امروزه، استفاده از نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین برای بهبود بهره‌وری و ارائه خدمات به مراجعین یکی از نیازهای اساسی هر مطب پزشکی است. در این مقاله، به بررسی اهمیت و استفاده از این نرم‌افزارها به عنوان یک راهکار هوشمندانه برای مدیریت مطب پرداخته و نشان خواهیم داد که چگونه می‌توان این ابزار را به بهترین نحو برای موفقیت در عرصه آنلاین بهره‌مند کرد.

اهمیت نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین

 

1. ثبت وقت آنلاین

با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت مطب، امکان ثبت وقت‌های پزشکی آنلاین برای بیماران ایجاد می‌شود. این امکان نه تنها به بیماران اجازه می‌دهد وقت خود را به راحتی انتخاب کنند، بلکه به پزشکان همکاری در تنظیم برنامه زمانی خود و افزایش ترتیب و سازماندهی در مطبشان را می‌دهد.

 

2. ثبت تاریخچه پزشکی الکترونیکی

نرم‌افزارهای مدیریت مطب آنلاین، قابلیت ثبت تاریخچه پزشکی الکترونیکی را فراهم می‌کنند. این ویژگی به پزشکان کمک می‌کند تا بهترین خدمات به بیماران خود را ارائه دهند، زیرا اطلاعات به دقت ثبت شده و به راحتی قابل دسترسی هستند.

 

چگونگی بهره‌مندی از نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین

 

1. انتخاب نرم‌افزار مناسب

برای بهره‌مندی حداکثری از نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین، انتخاب یک راهکار که به بهترین شکل با نیازهای مخصوص مطب شما سازگار باشد، ضروری است. از ویژگی‌های مهم به عنوان نمونه، سهولت استفاده، امنیت اطلاعات، و انعطاف‌پذیری در تنظیمات مختلف مطب می‌توان نام برد.

 

2. آموزش کارکنان

با ارائه آموزش به کارکنان مطب در زمینه استفاده از نرم‌افزار مدیریت مطب، می‌توان اطمینان حاصل کرد که این ابزار به بهترین شکل ممکن در جریان کارهای روزانه مطب استفاده می‌شود.

 

چرا نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین برتر است؟

 

1. افزایش بهره‌وری

استفاده از نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین باعث افزایش بهره‌وری در مطب می‌شود. با سازماندهی بهتر وظایف، کاهش زمان‌های انتظار بیماران، و بهبود فرآیند ارتباط با بیماران، می‌توان بهبود قابل ملاحظه‌ای در عملکرد مطب داشت.

 

2. ارتقاء تجربه بیماران

نرم‌افزارهای مدیریت مطب آنلاین به بیماران این امکان را می‌دهند که به راحتی و به صورت آنلاین با مطب ارتباط برقرار کنند. این ارتباط فعال، احساس راحتی و اطمینان بیشتری به بیماران می‌دهد.

 

نتیجه‌گیری

استفاده از نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین به عنوان یک ابزار هوشمندانه واجد اهمیت است. با انتخاب محصول مناسب، آموزش دقیق کارکنان، و بهره‌مندی از ویژگی‌ها و مزایای آن، می‌توان به بهترین نحو از این ابزار برای مدیریت مطب و بهبود خدمات به بیماران استفاده کرد.

در پایان، نرم افزار مدیریت کلینیک ابزار قدرتمندی است که می تواند نحوه اداره کلینیک های پزشکان را متحول کند. مزایای متعددی از جمله بهبود مدیریت سوابق بیمار، زمان‌بندی کارآمد قرار ملاقات و مدیریت ساده صورت‌حساب و پرداخت را ارائه می‌کند. با وجود این نرم افزار، پزشکان می توانند مراقبت بهتری از بیماران خود ارائه دهند و در عین حال کارایی کلی عمل خود را نیز بهبود بخشند.

در مورد آن فکر کنید: با نرم افزار مدیریت کلینیک، پزشکان می توانند بر کاری که به بهترین شکل انجام می دهند تمرکز کنند: کمک به مردم. آنها دیگر لازم نیست نگران پیگیری قرار ملاقات ها یا مدیریت کارهای اداری باشند. در عوض، آن‌ها می‌توانند تمام وقت و انرژی خود را صرف ارائه مراقبت‌های باکیفیت به هر بیماری که از درب آن‌ها عبور می‌کند، بگذارند. این نه تنها به نفع پزشک است، بلکه اعتماد و وفاداری را در بیمارانی که احساس می کنند توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود دیده، شنیده شده و از آنها مراقبت می شود، القا می کند.

 

در نرم افزار مدیریت مطب آنلاین پزشک می تواند تمامی اطلاعات مربوط به بیماران و گزارش کاری مطب خود را با یک کلیک ساده بر روی تبلت خود مشاهده نموده و از سوابق درمانی، نوبت دهی و مالی بیماران مطب مطلع گردد.

بیماران می توانند براحتی نوبت خود را از طریق سایت اختصاصی طراحی شده برای پزشک یا اپلیکیشن نوبت دهی یا ربات نوبت دهی در تلگرام ثبت کرده (ربات نوبت دهی تلگرامی با نام اختصاصی پزشک) و پزشک در تبلت خود در بخش نوبت دهی نرم افزار مطب قابلیت مشاهده و مدیریت نوبت های ثبت شده را خواهد داشت. بنابراین نرم افزار مدیریت مطب آنلاین گزارش تمامی پرونده های بیماران مطب و نوبت دهی بیماران را به راحت ترین شکل ممکن برای پزشک فراهم می نماید.


نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب


خلاصه ویژگی های مدیریت مطب تحت وب آنلاین

  • نرم افزار مطب تحت وب (آنلاین) با قابلیت استفاده در کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا موبایل
  • نرم افزار مطب آنلاین در هر زمان و مکان در دسترس است
  • دسترسی کامل و آنلاین به کلیه پرونده های الکترونیک بیماران در مطب، بیمارستان، اتاق عمل یا مسافرت
  • کامل ‎ترین آمار دموگرافیک بیمار در نرم افزار مطب آنلاین
  • نوبت دهی با اپلیکیشن موبایل و نوبت دهی تلگرامی و نوبت دهی اینترنتی و نوبت دهی بیماران از طریق سایت اختصاصی پزشک
  • سیستم خودکار یادآوری نوبت بیماران توسط sms و ربات تلگرام و تماس خودکار با بیماران
  • تقویم کاری پزشک در مطب
  • نرم افزار حسابداری مطب و بیمه ها
  • جست و جو پیشرفته بیمار بر اساس نام، نام خانوادگی، شماره تماس، شماره ملی، شماره پرونده و آخرین تاریخ مراجعه بیمار
  • اطلاعات بیمه اصلی و تکمیلی
  • ذخیره سوابق کامل بیمار
  • یادآوری خودکار زمان و نحوه مصرف داروها به بیمار (پیامک و تماس خودکار و ربات تلگرامی)
  • ذخیره عکس و کارت شناسایی بیمار
  • سیستم یادآوری های خودکار بالینی به بیمار (پیامک و تماس خودکار و ربات تلگرامی)
  • ذخیره لیست داروهای مصرفی پیشین بیمار
  • ذخیره سوابق کامل بیمار و ذخیره سوابق افراد نزدیک به بیمار
  • ذخیره نسخه بیمار
  • ذخیره قرار ملاقات و نوبت بعدی بیماران همراه با ارسال خودکار پیام یادآوری به بیماران از طریق پیامک و تماس خودکار و ربات تلگرامی
  • ذخیره اعمال جراحی پیشین بیماران
  • دسترسی به تمامی سوابق پیشین بیمار در یک نگاه و با یک لمس بر روی تبلت پزشک
  • ثبت اطلاعات ویزیت بیمار در مطب
  • نمایش سابقه تمامی آزمایشات بیمار با قابلیت جست ‎و جو کامل
  • سیستم گزارش ‎گیری از بیماران بر اساس پیشرفته ترین استانداردها
  • سیستم خودکار تهیه نسخه پشتیبان از کلیه پرونده های بیماران در پایان هر روز کاری مطب
  • قابلیت اتصال سایت اختصاصی پزشک به نرم افزار مطب آنلاین
  • تضمین امنیت اطلاعات بیماران
  • رمز گذاری داده های شخصی بیمار
  • محیط کاربرپسند با حداقل زمان آموزش
  • پشتیبانی رایگان و 24 ساعته
  • بدون نیاز به شبکه داخلی

 

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب


نرم افزار مدیریت مطب آنلاین تمامی امکانات ذکر شده در بالا را دارد و علاوه بر نرم افزار مطب، جهت معرفی پزشک در گوگل امکان طراحی سایت پزشکی شخصی و داشتن تمامی امکانات روی وب سایت شخصی پزشک را نیز دارا می باشد.

ما می دانیم که مشغله های بسیار زیادی در مطب وجود دارد، از نوبت دهی سنتی بیماران گرفته تا حسابداری مطب، مدیریت پرونده کاغذی بیماران. بنابراین شرکت نرم افزاری مطب آنلاین برای اولین بار کامل ترین و جامع ترین پکیج نرم افزاری مطب که دربرگیرنده همه امکانات فوق بعلاوه امکانات مدیریتی هوشمند آنلاین بوده را در یک پکیج ارائه می‌نماید.

انتخاب نوع نرم افزار مطب (تحت وب بودن یا ویندوزی بودن)، از مهم ترین سوالات پزشکان است. در این قسمت به بیان مزیت های نرم افزار مدیریت مطب تحت وب (نرم افزار مطب آنلاین) نسبت به نرم افزار مطب ویندوزی می پردازیم:


نرم افزار مدیریت مطب تحت وب و آنلاین


نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب


پیشرفته ترین قلم نوری و قلم تبلت و خودکار دیجیتالی نرم افزار مطب


چرا نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب بهترین انتخاب است؟


مدیریت از راه دور مطب

زمانی که از نرم افزار مدیریت مطب ویندوزی استفاده می کنید، نرم افزار مطب حتما باید روی همان سیستم یا کامپیوتر در مطب نصب شود و پزشک فقط از طریق همان کامپیوتر در مطب به پرونده بیماران دسترسی دارد، در صورتی که زمانی که از نرم افزار مطب آنلاین یا تحت وب استفاده می کنید، در هر جای دنیا که به اینترنت متصل باشید و از هر دستگاه متصل به اینترنت مثل کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا موبایل و در مطب، بیمارستان، اتاق عمل یا مسافرت به کلیه پرونده های الکترونیک بیماران دسترسی کامل و آنلاین خواهید داشت.


پرونده بیماران را در تلفن همراه خود و در جیبتان بایگانی داشته باشید


نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نگهداری اطلاعات مطب

در نرم افزار مدیریت مطب ویندوزی کلیه اطلاعات بیماران در کامپیوتر مطب ذخیره می گردد و در صورت ویروسی شدن کامپیوتر مطب یا ضربه فیزیکی به کیس کامپیوتر یا نوسانات برق شهری کلیه اطلاعات بیماران مطب از بین خواهد رفت، اما در نرم افزار مطب آنلاین و تحت وب کلیه اطلاعات بیماران در پایان هر روز کاری به صورت خودکار رمز نگاری شده و همزمان در 10 سرور جداگانه ذخیره می گردد و بر این اساس امکان از بین رفتن اطلاعات در نرم افزار مطب آنلاین و تحت وب وجود ندارد.


به روز رسانی خودکار مدیریت مطب تحت وب

می دانیم که امروزه سرعت رشد تکنولوژی IT بسیار سریع شده، بنابراین یک نرم افزار مطب پیشرفته، نرم افزاری است که به صورت هفتگی در حال توسعه و بهینه سازی باشد، متاسفانه در صورت اضافه شدن بخش های جدید در نرم افزارهای ویندوزی باید نرم افزار را مجددا دریافت و بر روی کامپیوتر مطب نصب کرد!!! اما در نرم افزار مطب آنلاین و تحت وب به روز رسانی روزانه نرم افزار به صورت کاملا خودکار و رایگان در کسری از ثانیه انجام خواهد شد.

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب


اجرای نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب در هر دستگاهی امکان پذیر است

نرم افزار مطب تحت وب و آنلاین در همه سیستم ها و دستگاه های مختلف قابل استفاده است، بنابراین می توانید به پنل کاربری مطب خود در گوشی آیفون، یا گوشی سامسونگ دسترسی کامل داشته باشید و یا پنل کاربری مطب خود را در تبلت یا در لپتاپ اجرا کنید، به طور خلاصه با نرم افزار مطب تحت وب و آنلاین از هر دستگاهی که توانایی اتصال به اینترنت را داشته باشد، شما به کلیه پرونده های بیماران مطب خود دسترسی کامل خواهید داشت.


دسترسی به نرم افزار مدیریت مطب تحت وب از طریق موبایل یا تبلت

نرم افزار مطب آنلاین تحت وب می باشد و با توجه به این ویژگی شما می توانید پرونده الکترونیک کلیه بیماران مطب خود را از هر جای دنیا و از طریق موبایل و تبلت خود با ضریب امنیتی بسیار بالاتر از نرم افزار های موجود ویندوزی مدیریت کنید. در نرم افزار مطب آنلاین این ویژگی را خواهید داشت که حتی در سفر با 1 کلیک ساده روی تبلت یا گوشی موبایل خود و با امنیتی مشابه سیستم های بانکی به کلیه پرونده های بیماران خود دسترسی داشته باشید.

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب


امکان اتصال و یکپارچه سازی نرم افزار مدیریت مطب آنلاین به وب سایت شخصی پزشک

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین باعث می شود که پزشک از راه دور نیز با بیماران خود در ارتباط باشد، بنابراین افزایش رضایت پزشک و بیمار حاصل می گردد.
پس از یکپارچه سازی نرم افزار مطب آنلاین و سایت شخصی پزشک و با اختصاص نام کاربری و رمز عبور برای بیمار این امکان وجود دارد تا بیمار سابقه خود را در سایت شخصی پزشک مشاهده نماید و یا با نوبت دهی اینترنتی در سایت پزشک وقت ویزیت جدید برای خود بگیرد.

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب


ثبت شرح حال بیماران با استفاده از خودکار دیجیتالی جوهر دار


مثل سابق بنویسید و در هنگام نوشتن یک اتفاق دلنشین را تجریه کنید


 “برای پزشکانی که به زمان خود اهمیت می دهند و وقت خود را صرف تایپ کردن نمی کنند”


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم نوری برای نوشتن شرح حال بیمار

بهترین قلم نوری برای نوشتن شرح حال بیمار


بهترین قلم نوری برای نوشتن شرح حال بیمار


بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی


بهترین قلم جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

بهترین قلم جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

بهترین قلم برای نوشتن شرح حال پزشکی


نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب


نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب امکان گسترش برای ساختمان پزشکان را فراهم می سازد

بیمارستان ها و کلینیک های در حال توسعه می توانند از نسخه ساختمان پزشکان نرم افزار مدیریت مطب آنلابن استفاده کنند. اشتراک پرونده ها با سطوح دسترسی پیشرفته و قابل تعریف، مدیریت ارجاعات بیماران، مدیریت صف ساختمان پزشکان، گزارشات متنوع مالی و درمانی و ترکیبی و … از ویژگی های نسخه ساختمان پزشکان می باشد. این سامانه محدودیت پزشک و پرونده نداشته و بهترین انتخاب جهت کمک به رشد سریع تر بیمارستان ها و کلینیک ها می باشد.


نرم افزار مدیریت مطب آنلاین تحت وب در مقایسه با دیگر نرم افزارها

  • سهولت کار با نرم افزار مطب آنلاین و عدم نیاز به نصب (راه اندازی بسیار سریع و یادگیری آسان با پشتیبانی کامل 24 ساعته)
  • سیستم هوشمند تصمیم گیری و پیشنهاد به پزشک
  • بررسی روند درمانی بیماران در طول زمان و یافتن نقاط بحرانی روند تغییرات درمانی بیمار بر روی نمودار
  • امنیت بالا و تضمین پشتیبانی داده های ذخیره شده (کلیه اطلاعات بیماران در پایان هر روز کاری به صورت خودکار رمز نگاری شده و همزمان در 10 سرور جداگانه ذخیره می گردد)
  • هوشمند بودن نرم افزار مطب آنلاین از طریق استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و سیستم های پشتیبان تصمیم
  • سامانه ارسال پیام خودکار به کلیه بیماران جهت یادآوری نوبت ها و یادآوری ساعت مصرف دارو با ربات تلگرام و ارسال پیامک و سیستم خودکار تماس با بیماران و بازپخش پیامک صوتی قابل تعریف
  • تهیه انواع گزارشات (بیماران، پرونده، حسابداری، آزمایشگاه)
  • قابلیت دسترسی از بیرون مطب ( برقراری ارتباط با نرم افزار مطب آنلاین حتی در بیرون مطب از طریق تبلت و موبایل )
  • قابلیت رشد سیستم به نسخ بالاتر به صورت خودکار به دلیل طراحی ماژولار و اینترنتی بودن نرم افزار

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

 MatabOnline clinic management software

محصولات شرکت نرم افزار مطب آنلاین – نرم افزار های پزشکی:

نرم افزار چشم پزشکی نرم افزار مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی چشم پزشکی نرم افزار مطب آنلاین

گروه خدمات اپتومتری ،لیزیک ،ویزیت ،پکی متری در نرم افزار تخصصی چشم پزشکی

نرم افزار جراحی پلاستیک نرم افزار مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی جراحی پلاستیک نرم افزار مطب آنلاین

گروه خدمات اعمال جراحی،لیپوساکشن،عمل لیفت،عمل لیپو ترانسفر، PRP 

نرم افزار تخصصی پوست و زیبایی نرم افزار مطب آنلاین

گروه خدمات پوست ولیزر، جراحی، لیزر فرکشنال، کیو سوئیچ، لیفتینگ

نرم افزار مدیریت رادیولوژی نرم افزار مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی رادیولوژی

گروه خدمات سونوگرافی، MRI ،CT، بیوپسی، ماموگرافی، فلورسکوپی

cardio vascular file minimizer

نرم افزار تخصصی قلب و عروق نرم افزار مطب آنلاین

گروه خدمات تست قلب ،باز توانی،ماساژ، فیزیوتراپی، مشاور تغذیه، نوار قلب

نرم افزار دیالیز نرم افزار مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی دیالیز نرم افزار مطب آنلاین

خدمات بخش دیالیز شامل ویزیت، خدمات مربوط به مواد مصرفی و نفرولوژی می باشد

نرم افزار ناباروری نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی ناباروری نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

گروه خدمات ،اطلاعات عمومی، مشخصات کلی بیمار، سوابق بارداری، HSG ،P.C.T ،Sono

نرم افزار تغذیه نرم افزار مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی تغذیه نرم افزار مطب آنلاین

انرژی مورد نیاز، تغذیه، کار و فعالیت، نوع و نام رژیم، مکمل های ورزشی

نرم افزار دندانپزشکی نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی دندانپزشکی نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

گروه خدمات رادیوگرافی، ترمیم، پریو، جراحی، پروتز، ارتودنسی


نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

 


نرم افزار مدیریت مطب کاشت مو

نرم افزار تخصصی کاشت مو

گروه خدمات آنالیزمو، مزوتراپی، تزریق چربی، لیپولیزر، میکرودرم و…

نرم افزار تخصصی دیابت

نرم افزار تخصصی دیابت

گروه خدمات دیابت تغذیه، طب سوزنی،طب گیاهی، کاویتاسیون، فارادیک

دسترسی همزمان و سریع به داده‏ ها و اطلاعات بیماران در هر مکان و در هر زمان

دسترسی همزمان و سریع به داده‏ ها و اطلاعات بیماران در هر مکان و در هر زمان

دسترسی همزمان و سریع به داده‏ ها و اطلاعات بیماران در هر مکان و در هر زمان

نرم افزار تخصصی اطفال

نرم افزار تخصصی اطفال

دریافت قد و وزن و محاسبه BMI، نمایش نمودارهای آمار صدک های وزن سن، قد سن، دور سر،ایستاده

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی گوارش

نرم افزار تخصصی گوارش matab online

گروه خدمات تست تنفسی، تست بیوفیدبک،عملERCP، پروسیجرها و…

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مغز و اعصاب

نرم افزار تخصصی مغز و اعصاب

خدمات شامل ویزیت و خدمات سرپایی در مطب می باشد.

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار تخصصی ترک اعتیاد

گروه خدمات آمار روزانه و …دارویی،فرم پیگیری درمان ، دستورات پزشک و روانشناس و فرم تنظیم …

نرم افزار مطب عمومی

گروه خدمات آمار روزانه و …دارویی،فرم پیگیری درمان

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین

نرم افزار مدیریت درمانگاه

نرم افزار مدیریت درمانگاه

گروه خدمات ویزیت پزشک عمومی و متخصص، ماما، فلوشیب، اعصاب و روان،مشاوره

نرم افزار مدیریت سرطان

نرم افزار تخصصی آنکولوژی

گروه خدمات آزمایشات TFT،IRON،KFT و…تشخیص،رادیولوژی،شرح حال

نرم افزار مدیریت جراحی

نرم افزار مدیریت جراحی

گروه خدمات جراحی سرپایی،جراحی محدود،بیوپسی و…در نرم افزارتخصصی جراحی

نرم افزار تخصصی زنان و زایمان

نرم افزار تخصصی زنان و زایمان

اعمال جراحی سزارین،زایمان طبیعی،کیست تخمدانی،اعمال سرپایی،سونوگرافی واژینال…

نرم افزار مدیریت فیزیوتراپی

نرم افزار تخصصی فیزیوتراپی

الکتروتراپی،لیزر درمانی،ماساژ، ترکشن،طب سوزنی،مکانوتراپی و..

phisiotrapyt matabonline

نرم افزار مدیریت صف و نوبت دهی

گروه خدمات و روش های دریافت نوبت ،امکانات ویژه و امکانات سخت افزاری

بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

بهترین قلم نوری جوهردار برای نوشتن شرح حال پزشکی

laboratory software matabonline

نرم افزار آزمایشگاه

نرم افزار آزمایشگاه ، جواب دهی، پاتولوژی، هورمون ارسال نسخ آزمایشگاه

pharmacy software matabonline

نمایش ضربان قلب بیمار در نرم افزار مدیریت مطب انلاین

نمایش ضربان قلب بیمار در نرم افزار مدیریت مطب انلاین

نرم افزار دارو خانه

امکان ثبت دارو ، نسخ بیمار ، مراجعات ، موجودی انبار ، توضیحات دارو ، پرسنل


مزایای سرویس نرم افزاری اجاره ای


مزایای سرویس نرم افزاری اجاره ای تحت وب یا نرم افزار مطب آنلاین

مزایای سرویس نرم افزاری اجاره ای تحت وب یا نرم افزار مطب آنلاین

 پشتیبانی شبانه روزی

مزایای شرکت نرم افزار مدیریت مطب آنلاین در مقایسه با نرم افزارهای مدیریت مطب تحت ویندوز: شخصی سازی بر اساس نیاز هر پزشک، بروز رسانی و توسعه پذیری خودکار، آنلاین و رایگان، تعداد دسترسی نا محدود و آنلاین، قابل دسترس در هر زمان و مکان، بدون نیاز به نصب، بدون نیاز به سخت افزار، بکاپ گیری خودکار روزانه، خرید و تمدید آنلاین، تعامل دو سویه بین بیماران و پزشک به واسطه زیر ساخت آنلاین نرم افزار، قابلیت متصل شدن به دیگر سرویس های اینترنتی موجود در دنیا (واتساپ، تلگرام و سیستم نرم افزاری داروخانه ها و …)، گزارشات لحظه ای از وضعیت کل سیستم نرم ­افزاری مطب، چابکی و انعطاف پذیری بالا در ایجاد تغییرات لحظه ایی در کل سیستم نرم ­افزاری مطب آنلاین


شرکت نرم افزار مطب آنلاین علاوه بر ذخیره الکترونیکی پرونده سلامت بیماران شامل سیستم پذیرش بیماران، سیستم تعیین نوبت هوشمند تلگرامی و اینترنتی، همراه با ارسال خودکار پیامک یادآوری نوبت به بیماران، سیستم تماس خودکار با تلفن همراه بیماران جهت یادآوری ساعت و نحوه مصرف داروها، تشکیل پرونده پزشکی و ثبت شرح حال بیماران با خودکار جوهردار دیجیتالی، قلم نوری، قلم تبلت، سیستم مدیریت مالی کامل مطب همراه با گزارشگری و رسم نمودار هزینه و درآمد مطب به تفکیک روز و ماه و سال، ارسال خودکار پیامک گزارش کاری روزانه مطب به پزشک، پرونده الکترونیک سلامت، مقایسه همزمان شاخص های حیاتی بیمار بر روی نمودار در گذر زمان را دارا می باشد.


شاید مهمترین مسئله در نظر ما امنیت اطلاعات و سیستم باشد. در سیستم اجاره ای تمام اطلاعات در سرور مرکزی ذخیره می شود و در صورت بروز مشکل، از آنجایی که اطلاعات روزانه به صورت خودکار روی 10 سرور ذخیره می گردد، حافظه های سیستم نرم افزار مطب آنلاین جایگزین یکدیگر شده و اطلاعات به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرد. پس دیگر نگران حفاظت از اطلاعات و سیستم خود نباشید.

وقتی پزشک یک نرم افزار مطب ویندوزی را خریداری می کند او صرفا نرم افزار ویندوزی را خریده است و از پشتیانی شبانه روزی و آنلاین آن خبری نیست چرا که در بهترین حالت متخصص نرم افزار مطب ویندوزی 24 ساعت طول می کشد تا به مطب پزشک بیاید و مشکل را در رایانه پزشک بررسی کند

به طور مثال اگر یک نرم افزار مطب ویندوزی شده نیازمند به روز رسانی باشد، پزشک مجبور است هزینه ای را پرداخت کند تا سیستم توسط پشتیبانان نرم افزار مطب ویندوزی به روز رسانی شود.

یا مثلا اگر یک نرم افزار مطب ویندوزی دچار مشکل شود پزشک برای برطرف شدن مشکل، باید ضمن پرداخت هزینه ای آن را تعمیر کند.

این پشتیبانی ها شامل موارد دیگر هم می شود که با خرید سرویس آن را در بر نمی گیرد اما اگر این سرویس اجاره شود تمام این خدمات و پشتیبانی ها از جمله موارد مذکور به صورت رایگان دریافت می شود.


تعدد کاربران

در سیستم های اجاره ای این امکان وجود دارد که هر تعداد کاربر که بخواهد می تواند از این سرویس به صورت رایگان یا با حداقل هزینه استفاده کند در حالیکه با خرید سرویس به ازای هر کاربر اضافی باید هزینه ای درخور توجه پرداخت شود.

 

مزایای سرویس نرم افزاری اجاره ای

مزایای سرویس نرم افزاری اجاره ای


خدمات و نمونه های سرویس اجاره ای

در سرویس های اجاره ای در ارائه خدمات هیچ گونه محدودیتی ندارند و شامل تمام خدمات از جمله: سیستم مدیریت مطب، سیستم حسابداری، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت محتوا و … می باشد.


عدم پرداخت هزینه اضافی

با اجاره سرویس مورد نظر تنها خدمات موردنیاز خود را اجاره می کنید و فقط هزینه آن دسته از خدمات را می پردازید در حالیکه مشتری با خرید یک نرم افزار مطب ویندوزی مجبور می شود خواه ناخواه هزینه تمام خدمات را پرداخت کند، هرچند نیازی به آنها نداشته باشد.

سیستم مدیریت مطب پزشک هم به اینگونه می باشد . یعنی با وجود تمام خدمات کاربردی پزشکان می توانند تنها برای سرویس و خدمات موردنیاز خود هزینه کنند.

 

کاربرد نرم افزار مطب برای پزشک

به عنوان یک پزشک، تمرکز اصلی شما بر مراقبت از بیمار است. با این حال، مدیریت یک کلینیک می تواند یک کار پیچیده و زمان بر باشد. از برنامه ریزی قرار ملاقات گرفته تا مدیریت سوابق بیمار و صورتحساب، وظایف متعددی وجود دارد که توجه شما را می طلبد. خوشبختانه، نرم افزار مدیریت کلینیک می تواند به ساده سازی این فرآیندها و کارآمدتر کردن عمل شما کمک کند. در این پست، مزایای نرم افزار مدیریت کلینیک برای پزشکان را بررسی خواهیم کرد.

 

بهره وری بهبود یافته

نرم افزار مدیریت کلینیک می تواند بسیاری از وظایفی را که پزشکان و کارکنان هر روز انجام می دهند را خودکار کند. به عنوان مثال، برنامه ریزی قرار ملاقات، مدیریت سوابق بیمار، و صورتحساب می تواند با نرم افزار مناسب به صورت خودکار انجام شود. این کار کارکنان شما را قادر می سازد تا زمان بیشتری را با بیماران و زمان کمتری را برای انجام وظایف اداری صرف کنند.

 

مراقبت بهتر از بیمار

با نرم افزار مدیریت کلینیک، می توانید تنها با چند کلیک به سابقه پزشکی، درمان های گذشته و سوابق دارویی بیمار دسترسی داشته باشید. این اطلاعات می تواند به شما در ارائه مراقبت بهتر به بیماران کمک کند. علاوه بر این، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا قرار ملاقات ها و پیگیری های بیمار را پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که بیماران مراقبت های مورد نیاز خود را به موقع دریافت می کنند.

 

ارتباطات بهبود یافته

نرم افزار مدیریت کلینیک می تواند ارتباط بین پزشکان، کارکنان و بیماران را بهبود بخشد. به عنوان مثال، بیماران می توانند یادآوری های خودکار در مورد قرار ملاقات خود دریافت کنند، که احتمال از دست دادن قرار ملاقات را کاهش می دهد. علاوه بر این، پزشکان و کارکنان می توانند از طریق نرم افزار با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و اطمینان حاصل کنند که همه در یک صفحه هستند.

 

افزایش درآمد

نرم افزار مدیریت کلینیک می تواند به شما در ساده سازی فرآیند صدور صورت حساب، کاهش احتمال خطا و افزایش درآمد کمک کند. با نرم افزار مناسب، می توانید فاکتورها را تولید کنید، پرداخت ها را پیگیری کنید و مطالبات بیمه را به راحتی مدیریت کنید. علاوه بر این، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند مناطقی را که می توانید درآمد را بهبود بخشید، مانند کاهش تعداد قرار ملاقات های بدون حضور، شناسایی کنید.

 

امنیت پیشرفته

نرم افزار مدیریت کلینیک می تواند به شما کمک کند سوابق بیمار را ایمن نگه دارید. با نرم افزار مناسب، می توانید دسترسی به سوابق بیمار را محدود کنید و اطمینان حاصل کنید که فقط پرسنل مجاز می توانند به اطلاعات حساس دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا از مقررات HIPAA و سایر قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها پیروی کنید.

در نتیجه، نرم افزار مدیریت کلینیک می تواند به پزشکان کمک کند تا شیوه های خود را ساده کنند، مراقبت از بیمار را بهبود بخشند و درآمد را افزایش دهند. نرم افزار مدیریت کلینیک با خودکارسازی وظایف اداری، دسترسی بهتر به اطلاعات بیمار و بهبود ارتباطات بین پزشکان، کارکنان و بیماران، می تواند به پزشکان کمک کند تا بر آنچه که به بهترین شکل انجام می دهند تمرکز کنند: ارائه مراقبت عالی از بیمار.

 

شرکت نرم افزاری مدیریت مطب آنلاین افتخار دارد که اولین شرکت تولید کننده نرم افزارهای آنلاین درمانی در کشور است.

این شرکت مفتخر است با کادری مجرب در زمینه تولید نرم افزار های آنلاین مطب با رویکردی مشتری مدارانه در خدمت پزشکان عزیز و همکاران شان بوده و امید بر این دارد که با سعی و تلاش صادقانه و تجربه چند ساله خود و نظریات با ارزش پزشکان و متخصصان در این زمینه بتواند خدمتی کوچک به تمامی هموطنان عزیز ارائه نماید.



لطفا جهت تماس رایگان با ما روی آیکون سبز رنگ زیر کلیک کنید و در برنامه WhatsApp به ما پیام دهید


نرم افزار مطب آنلاین


 

کارشناسان ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات و سوالات شما هستند

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس

09308539601

تماس بگیرید

 


اگر برنامه WhatsApp را ندارید و یا امکان تماس تلفنی با ما را ندارید با پر کردن فرم زیر، مشاور شرکت نرم افزار مطب آنلاین به زودی با شما تماس خواهد گرفت

امتیاز این نوشته:
لطفا بر اساس میزان رضایت خود از این نوشته از 1 تا 5 روی ستاره های زیر کلیک کنید:
[تعداد کل افراد: 0 و میانگین امتیازات داده شده: 0]